Ketjusta tehty rikosilmoitus.
Uutiset:
Ketjusta tehty rikosilmoitus.
Minua koskevat keskusteluketjut tätä lukuunottamatta ovat muiden kuin minun aloittamiani. En anna lupaa pitää niitä näkyvillä.Ketjusta tehty rikosilmoitus.
Pitäskö opetella pitämään turpansa kiinni nii kukaan ei kirjoittele mitään?
Sailan kannattaisi jatkossa pitää kiltisti suu supussa ihan oman etunsa vuoksi.
Googlettamalla susta löytyy kaikenlaista juttua ja muuten sellainen vinkki että pelkkä sukunimen vaihto Facebookissa ei piilota tiliäsi muiden ulottuvilta. Pitäisi yksi juttu asetuksissa nimenvaihdon jälkeen vielä tehdä ja lisäksi olla laittamatta tunnistettavia kuvia, niin kukaan ei yhdistä Sliooriin - sikäli jos sitä et halua. Mä löysin sut FB:stä parissa sekunnissa ja meillä näyttäisi olevan 30 yhteistä kaveria. Etkä tunne heistä yhtäkään livenä, kun tein pientä kyselyä. Minä taas tunnen. Sä näköjään hyväksyt kaikki jotka keksii sua kaveriksi pyytää, tai itse lähettelet ventovieraille kaverikutsuja. Ei oikeasti hyvä idea.
Hei sailaslioor älä huoli. Kyllä ylläpito oikeasti tuon ketjun kohta poistaa. Täällä nimittäin keskustelut ystävällisesti poistetaan seksityöntekijän pyynnöstä toisin kuin vaikka Ylilaudalta. Veikkaan, että poisto hieman kestää, koska kirjoitit aika tyhmästi muista seksityöntekijöistä. Eräänlainen näpäytys katsos.
Minua koskevat keskusteluketjut tätä lukuunottamatta ovat muiden kuin minun aloittamiani. En anna lupaa pitää niitä näkyvillä.Ketjusta tehty rikosilmoitus.
Pitäskö opetella pitämään turpansa kiinni nii kukaan ei kirjoittele mitään?
Paitsi Foppalla on delete-nappi.Hei sailaslioor älä huoli. Kyllä ylläpito oikeasti tuon ketjun kohta poistaa. Täällä nimittäin keskustelut ystävällisesti poistetaan seksityöntekijän pyynnöstä toisin kuin vaikka Ylilaudalta. Veikkaan, että poisto hieman kestää, koska kirjoitit aika tyhmästi muista seksityöntekijöistä. Eräänlainen näpäytys katsos.
Internetistä ei ikinä häviä mikään. Se on hyvä muistaa jos latailee kuvia tai kirjoittaa esille.
Paitsi Foppalla on delete-nappi.
Foppan delete-nappi toimii samalla periaatteella kuin Star Warsin kuolemantähti paitsi se ei tuhoa kokonaista planeettaa kerrallaan, vaan kokonaisen nettisivuston.Paitsi Foppalla on delete-nappi.
Aspergenit on keksineet maailmassa paljon. Varmaan delete napin ja roskiksenkin.
Foppan delete-nappi toimii samalla periaatteella kuin Star Warsin kuolemantähti paitsi se ei tuhoa kokonaista planeettaa kerrallaan, vaan kokonaisen nettisivuston.Paitsi Foppalla on delete-nappi.
Aspergenit on keksineet maailmassa paljon. Varmaan delete napin ja roskiksenkin.
Poistakaa kaiki Saila Sliooriin liittyvät keskustelut ja kommentit saitilta. En anna lupaa keskustella itsestäni täällä laittomuuksien takia.
Poistakaa kaiki Saila Sliooriin liittyvät keskustelut ja kommentit saitilta. En anna lupaa keskustella itsestäni täällä laittomuuksien takia.
Älä harrasta laittomuuksia, rähjää ja solvaa kunniallisia seksityöntekijöitä niin kukaan ei edes tiedosta sinun olemassaoloa. Se ei taida tosin sopia pirtaan 😊