« Vastaus #30 : Joulukuu 29, 2021, 09:56:43 »
Ei ole oksennusrefleksiä niillä, joita saa panna kurkkuun
Eiköhän se heilläkin ole, mutta nämä tytöt hallitsevat sen taviksia paremmin
Aito syväkurkku on kyllä parhaimpia asioita seksin maailmassa. Varsinkin, jos saa omaan tahtiin työntää niin syvälle kuin vartta riittää. Tähän kun yhdistää suupielistä valuvan kuolan ja reippaat maiskutusäänet, alkaa meininki olla kohdallaan.
Parhaimpienkin kanssa voi aina treenata. Niinpä olenkin parin taidokkaan neidon kanssa kokeillut temppua, jossa kulli työnnetään niin syvälle kuin menee ja se pidetään siellä niin kauan kuin vastaanottajalla riittää sinnikkyyttä. Sitten hetken hengähdystauko ja sama uudestaan. Uskomattoman kiihottavaa!
Tämä kaikki tapahtuu tietenkin yhteisymmärryksessä ja varovaisuutta noudattaen. Kullia kun ei koskaan saa laittaa minnekään tai liian syvälle ilman lupaa.
Hienoa että tyttöjen elintärkeä yökkäysrefleksi on sinulla noin hyvin hallinnassa. Onnea nautintoihin sinulle ja heille. Olet aivan sanoinkuvaamattoman kuvottava ihmisolento, jolle ei normaali lämpö ja läheisyys riitä kalun kovaksi saamiseen, vaan on pakko tehdä ääretöntä väkivaltaa naisille (ei kaikille, jotkut luulevat että yökkäysrefleksin ohittaminen on seksuaalista).
Olet todella kuvottava otus.
No ei se nyt kyllä mitään väkivaltaa ole, kun kaikki tapahtuu yhteisymmärryksessä. Myös nainen voi nauttia kyseisestä toiminnasta.
Ja itse kysymykseen, pidän siitä kun mun hiuksista otetaan kiinni, etenkin jos ne on auki. Ihan jo käytännöllisyyden takia. Pidän myös kun käsivarsia esimerkiksi hyväillään samalla. Liikkeen myötäily ja kevyt ohjaaminen on myös varsin ok.
Pään painaminen, niin etten itse enää hallitse tilannetta - ei ole ok enkä pidä. Siihen loppuu suikkari aika äkkiä.
Pk-seutu
Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.