”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mä ja mun ystävätär sytytettiin pieniä tulipaloja, kerran 8 kerroksisen talon vintille, palokunta tuli, annoimme lausunnon että se oli Risto, joka 9li pikkurikollinen, me blondeja, hyväkäytöksisiä musiikkiluokkien tyttöjä. Se 9li ainoa sisälle tehty nuotio, muut tehtiin ulos ja sammutettiin itse. GLUP, en ole koskaan aiemmin kertonut tästä kellekään. Kamuni isä oli koulun rehtori.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero Kotikäyntejä itäinen Uusimaa
Armeijassa oli TJ paukut. Ne oli komioita ja entisajan tykärit myös. Nää nykyiset on aivan surkeita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Ilotulitukset on ihan hienon näköisiä ja tuo juhlan tunnelmaa. Mutta siinä se sitten onkin. Samaa tunnelmaa voitaisiin luoda vaikka valojen avulla kaikin puolin turvallisemmin ja mukavammin. Tai jos on pakko saada räiskintää, niin sen voisi järjestää kaupunki/kunta klo 00:00 ja ilotulitteet kieltää yksityishenkilöiltä. Luonto, luonnon eläimet, lemmikit ja lemmikkien omistajat kiittäisivät. Meillä uusi vuosi on vuoden kamalin päivä. Koira tärisee peloissaan iltapäivästä aamuyöhön, ulos saan sen houkuteltua yleensä vasta myöhään seuraavana aamuna. Tänä vuonna lähdetään ehkä maalle pakoon pauketta, mikä on iso helpotus.
Tuleva uusivuosi on n 25 vuoteen eka ilman koiraa. Vaikka mun koirat olivat metsästäviä, oli paukut kotioloissa pelottavia. Nyt seuraan miten kaksi kissaa reagoi.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero Kotikäyntejä itäinen Uusimaa
Nnope yleisesti, yksi yhteinen juhlava ilotulitus kaupungissa riittää ja sekin kohtuudella. Laservaloilla voi tehdä paljon vastaavaa ja luonto kiittää. Koti-ilotulitteista voitaisiin luopua.
Ilotulitteet jos joku on rahan haaskausta. Ennemmin katselen kaupungin ilotulitusta, joku daami kainalossa kuin yrittäisin kohmeisin sormin raapia tulta nykypäivän komet bomb kolmoseen.
Mielummin ilotulitusta makkarin puolella Samalla saa liikuntaa ja ääntäkin voi pitää
Mutta joo, teknologian avulla varmaan voisi loihtia sama efektit ilman savua, roskaa, eläinten pelottelua, onnettomuuksia - lahjoittaa sitten rahat mihin tahansa sopivampaan tarkoitukseen.
Vuoden vaihtumista on silti mukava juhlia ja toivoa parempaa Kippis!
Seksi, sali, sauna ja saunaolut No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 103 )