Maksuseksin osalta tämä on ollut hieno vuosi. Vuoteen mahtui 23 tapaamista kuuden naisen kanssa ja kaikki ovat olleet omalla tavallaan upeita. Ulkoilmaan on astuttu hymy huulilla ja onnellisena hypähdellen
. Kolme oli uusia tuttavuuksia ja kaikkia tapaan mielelläni uudestaan - tapaamiset kun paranevet kerta kerralta kun luottamus ja toisen tuntemus kasvaa. Tapaamisia rajoittaa ainoastaan oma vapaa-aikani ja näiden ihanien tavoitettavuus - kun asun täällä hupakoiden kauhugalleriassa Tampereella. Forkalla on useita uusiakin joita mielelläni tapaisin, mutta kynnys hypätä Manse-kurimuksen kitaan on tietysti korkea ja sitten kun joku ihanuus tänne harhautuukin, niin mulla on jo aika buukattuna vakkarille
.
Kun rupesin miettimään mitä tästä vuodesta jäi käteen, niin saldoa kertyi yllättävän paljon. Oma fetissipainotteinen himoni on laajentunut monella tavalla uusille alueille ja olen löytänyt uskomattomia nautintoja jutuista joiden en tiennyt kutkuttavan niin makoisasti munaskuita ja selkäydintä myöten. Pitelemättömän kiimaista ja taivaallisen nautinnollista seksiä pitkällä tapaamisajalla, värisyttävän helliä hetkiä jossa kaikki aistit ovat keskittyneet toisen ihoon, helliin hyväilyihin, läsnäoloon, toiseen ihmiseen joka on siinä vain minua varten. Pääsinpä kokeilemaan myös itselleni luonteen vastaista naisen ottamista melkein 'väkisin', raivoisasti määrätietoisin ottein pt:n kanssa jolle tämä laji on mieluista. Seksuaalisten nautintojen variaatio ja kirjo joista olen päässyt osalliseksi on huikea!
Iso kiitos tästä kuuluu osaaville ja upeille palveluntarjoajille jotka ovat ottaneet minut vastaan aidosti ihmisenä, ennakkoluulottomasti kuulostellen ja tunnustelleen mistä asioista sytyn ja tarjoten omaa osaamistaan, läsnäoloaan ja kihelmöivän seksikästä persoonaansa, olemustaan ja naisellisia muotojaan syliini hyväiltäväksi, kosketeltavaksi, nautittavaksi, ... Parhaat palveluntarjoajat ovat kyllä ihmisen luku- ja vuorovaikutustaidoiltaan ihmiskunnan elittiä!
Näiden ihanien ansiosta seksuaalisuuteni on puhjennut kukoistamaan täyteläisemmin ja tunnen kaikista puutteistani huolimatta olevani seksuaalisesti rikkaampi, kokonaisempi ja itsevarmempi ihminen
. Tästä kumpuaa kokonaisvaltaista hyvää oloa, energiaa ja auringonpaistetta koko elämään laajemminkin. Jos ensi vuosi on puoletkaan siitä mitä tämä vuosi oli, niin minnehän sitä päädynkään... Matka jatkuu!
PS. Aika siirappiselta kuulostaa nyt kun lukee ton uudestaan, mutta totta joka sana. Mun sigu on melkoinen understatemant!