RE:llä ilmoittelee Anitha, joka olisi yhdenlainen minun fantasian bimbon näköinen blondi pimu, mutta valitettavasti luonne tuntuu seuraavan ulkonäköä. Olen tänään soitellut 3 kertaa ja aina on tullut luuri korvaan, ennen kun olen saanut sovittua mitään. Viimeisen kerran se tuli korvaan, kun varmistelin häneltä täysin asiallisesti hänen tarjoamisista palveluista. Kielitaito ei liene hänen vanhvimpia puoliaan (ja puhelimen käyttötaito, koska osa hänen puheestaan meni ohi) ja kysyin vain eräästä listalle kirjoitetusta palvelusta. Sieltä äksy pimu töyskäisi "I don't do it! Don't mix my head!" ja sitten tuli taas luuria korvaan. Etenkin ensimmäisessä kuvassa hänellä on sellaiset paksut bimbohuulet, joiden väliin olisi kiva upotta jotain. Nyt se jää haaveeksi. Tuollainen käytös ei ennusta hyvää paikanpäälekohteluunkaan.
Kertokaa ihmeessä, jos saatte sovittua ajan hänen kanssaan. Vähän kyllä ihmettelen tuollaista käytöstä, kun kai pimu on tullut tänne ihan varta vasten tekemään rahaa.
Kertokaa ihmeessä, jos saatte sovittua ajan hänen kanssaan. Vähän kyllä ihmettelen tuollaista käytöstä, kun kai pimu on tullut tänne ihan varta vasten tekemään rahaa.