En oikein jaksa uskoa, että jo vahvan mielipiteen muodostanutta turskaa saa kokeilemaan tapaamista transnaisen kanssa, jos turska kokee ettei nappaa. Itse en pidä ajatusta seksistä post-op transnaisen kanssa mahdottomana, mutta ei toisaalta ole mitään erityistä mielenkiintoakaan kokeiluun. En ole ainakaan missään ilmoituksessa törmännyt transtaustaiseen palveluntarjoajaan, joka erottuisi mun näkökulmastani mitenkään edukseen cis-naisista. En kyllä usko että törmään myöhemminkään, koska mua miellyttävät yleisesti vähän muodokkaammat naiset ja alan transnaiset ovat yleensä hoikempaa sorttia.
Joskus kuulee sanottavan, että transnainen ymmärtää miehen tarpeita paremmin, mutta en tiedä mihin tämä perustuu. Jos ei esimerkiksi ole oikein koskaan halunnut leikkiä sillä alkuperäisellä elimellään (koska se ehkä ”vierasesineenä” inhottaa) niin mistä voi tietää miehen tarpeista? Sähän Johanna jossain kirjoituksessasi kerroit tuosta omasta dysforiastasi.
Haluan vielä selventää, että mulla ei todellakaan mielestäni ole mitään ongelmaa transsukupuolisten kanssa. Toivon että jokainen pääsee elämään siinä sukupuolessa, johon tuntee kuuluvansa. Mun puolestani hormonihoidotkin voisi sallia jo nykyistä aikaisemmin. Tää ei kuitenkaan liity mitenkään siihen, että pitääkö kertoa transtaustasta, jos on jo operoitu. Vastasin aikaisemmin, että ei pidä ja olen sitä mieltä edelleen. Ymmärrän kuitenkin niitäkin, joille tää on yksi kriteeri muiden joukossa, kun miettii kenen asiakkaaksi hakeutuu. Vähän sama kuin ne silarit. On nimittäin tullut sekin tilanne vastaan, että silareista ei mainittu ennen tapaamista ja ne olivat sitten mallia suht joustamaton muovipallo. Se oli melkoinen turn off mulle ja voin kuvitella että havahtuminen kesken panemisen siihen, että tytöllä onkin leikattu/rakennettu pillu voisi olla samanlainen. En sano että se olisi sitä mulle, mutta monelle voisi olla ja sekin on mielestäni ihan ok.