Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.Näin juuri ja silti kauheasti jaaritellaan jotain aivan muuta. Mulle ei ole siis edelleenkään ok.
Uutiset:
Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.Näin juuri ja silti kauheasti jaaritellaan jotain aivan muuta. Mulle ei ole siis edelleenkään ok.
Edelleen, se on jokaisen tytön oma asia ja päätös, haluaako tuollaista asiaa tuoda esille vai ei...Edelleenkin tämä on itsestään selvää. Pre opkin vli jättää mainitsematta, että kyrpä löytyy ja sekin olisi "tytön" oma päätös.
Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.
^Ostan varmuuden vuoksi ensi kerralla miesten parranajokoneen lahjaksi, ja seuraan reaktiota, niin loppuu nämä tolppalaukaukset.
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.
Ihan mielenkiinnosta: kun tilanne on nyt sitten tämä, niin miten te nyt pystytte sitten elämään sen tiedon kanssa, että olette mahdollisesti maksaneet ja tulette mahdollisesti jatkossakin maksamaan transtaustaiselle naiselle seksipalveluista?
Valitaanko voittaja joulukuun viimeisenä päivänä? Tulee piiitkä loppuvuosi.
Osa ihmisistä käyttää itsestään sanoja shemale ja ladyboy, eikä meillä muilla ole siinä mitään nokan koputtamista Transgender kattaakin jo sitten määritelmällisesti kaikki trans ihmiset, myös miehet ja ei-binääriset.
Transu on yleisesti mielletty loukkaukseks, ja joo moni mieltää sen tarkottavan transvestiittia. Ei se kuitenkaan mikään määritelmä ole. Transvestiitit on myös trans ihmisiä, eikä mulle ainakaan ole selvinnyt mikä on bigender ja transvestiitti ihmisen ero.
Termi "shemale" ei kuitenkaan ole kaikkien mielestä asiallinen ilmaisu, joten en ainakaan itse suosittele kenenkään kutsuvan ketään sellaisella nimityksellä, ellei ole keskustelun toiselta osapuolelta saanut sellaisen termin käyttöön lupaa. Kunnioittakaamme siis toinen toisiamme niillä nimityksillä, joita jokainen haluaa itsestään käytettävän. Minua ei esim. huorittelu haittaa vaan tuntuu jopa mieltä ylentävältä jonkun sanomana. Transuttelukaan ei varsinaisesti loukkaa, mutta enpä nyt varsinaisesti kädet ylhäälläkään keneltäkään toivo sellaisen nimityksen käyttöä itsestäni...
...koska olen nainen.
Miten musta tuntuu, että kovimpia jankkaajia täällä ovat juurikin nämä pari tiliä, jotka käyvät täällä tasaisesti jakamassa omaa uskontoaan ja korjailemassa muiden mielipiteitä vääriksi?
Ihan hyvin pystyn elämään tiedon kanssa. Ja näin on siis tapahtunutkin. Ilmoituksessa ei mainintaa ollut ja hyvien rapsojen pohjalta sovin tapaamisen. Kesken panojen tajusin, että neidolla on kyllä joskus ollut munat. Kysyin asiasta panojen jälkeen ja neiti vähän nolona myönsi asian. Ei jäänyt traumoja. Mutta olisi se ollut MINUN MIELESTÄNI ok kertoa asiasta ilmoituksessa. Yksi toinen (joka muuten edelleen ilmoittelee) ei myöntänyt, vaikka asia oli ihan selvä. Eli jos ette halua käydä post opilla, niin välttäkää yhtä naapurin mimmiä, jolle ei saa soittaa kuin vasta rappukäytävästä ja jolla on erikoinen kuiskaava ääni.