Jos tyttö arastelee ja pyytää varomaan, niin olen vain otettu...
🤔Puhutaanko tässä nyt väkisinmakaamisesta?
Uutiset:
Ei tietenkään. Siitä kun ollaan menty sänkyyn ja tyttö huomaa mulla olevan iso varustus.Jos tyttö arastelee ja pyytää varomaan, niin olen vain otettu...
Loukkaus toisen ihmisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kohtaan valehdella asioista, jotka on seksin harrastamisen edellytyksenä. Mun edellytyksenä on että kyseessä XX-kromosominen henkilö.
Jos valehtelen muijalle olevani miljonääri jotta saan pillua, on se epäeettistä. Jos siis pillun saanti on siitä kiinni että onko mulla miljoona euroa tilillä. Riippumatta siitä, onko eettistä asettaa tämmöisiä edellytyksiä.
Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.
Tuliko mieleen että saat asiakkaaksi niitä kaappihomoja ja bi-miehiä? Et sä meitä konservatiivisia 100% Heteroita ja ylpeitä siitä miehiä tapaa ollenkaan seksin merkeissä. Maailma voi käyttää suvaitsevaiselta siellä Kallion punavihreässä kuplassa.Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.
Tämän forkan väkimäärä ei oletettavasti edusta suurinta osaa koko turskakunnasta, joten miksi siis täällä leijuvat kriittiset ja mustavalkoiset ajatuskuviotkaan. Maailma on koko ajan muuttumassa avoimempaan suuntaan (näkyy muun muassa alalla, jolla toimin) ja asennemuutos alkaa näkyä yhä selkeämmin, joten sellaiset niin sanotut kilahtelijatkin alkavat olla uhanalaisempaa kasvustoa tässä planetaariossa. Ja sellaisille kilahtelijoille on varmasti omat paikkansa kaltereiden takana tarvittaessa, jos sinne puolelle haluaa päätyä. Eiköhän täällä sihteerikunnassa moni ole miettinyt, mitä tarkoittaa sellainen käsite kuin itsepuolustus ja siitä tärkeimpänä mainitakseni kuudes aisti ja terve järki. Jos ne eivät riitä, niin fiksuimmilla yksilöillä lienee mitä todennäköisemmin välttämättömiä fyysisiä itsepuolustusotteita näkömuistissaan, SOS-painikkeet ym. pippurisumutteet hätätilanteiden varalle.
TESTO jättää aina jälkeensä. Harrastan kehonrakennusta ja mäkin käytän hormoneja (testoa) parantamaan suorituskykyä. Oon nähnyt mitä karmeita muutoksia anaboliset-androgeenit tekevät naisilla.
Sun tapauksessa olet kromosomiltasi XY ja käynyt läpi murrosiän miehenä, mukaanlukien Testosteronin vaikutus kehoosi. Tuut aina olemaan fyysisesti erilainen kuin XX-henkilöt.
Oikeus on toki olla kertomatta. Eri asia sitten, onko se jätkevää. Kyse on kuitenkin asiakaspalvelusta ja useimmille asiakkaille tärkeästä tiedosta.
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.Tuliko mieleen että saat asiakkaaksi niitä kaappihomoja ja bi-miehiä? Et sä meitä konservatiivisia 100% Heteroita ja ylpeitä siitä miehiä tapaa ollenkaan seksin merkeissä. Maailma voi käyttää suvaitsevaiselta siellä Kallion punavihreässä kuplassa.Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.
Tämän forkan väkimäärä ei oletettavasti edusta suurinta osaa koko turskakunnasta, joten miksi siis täällä leijuvat kriittiset ja mustavalkoiset ajatuskuviotkaan. Maailma on koko ajan muuttumassa avoimempaan suuntaan (näkyy muun muassa alalla, jolla toimin) ja asennemuutos alkaa näkyä yhä selkeämmin, joten sellaiset niin sanotut kilahtelijatkin alkavat olla uhanalaisempaa kasvustoa tässä planetaariossa. Ja sellaisille kilahtelijoille on varmasti omat paikkansa kaltereiden takana tarvittaessa, jos sinne puolelle haluaa päätyä. Eiköhän täällä sihteerikunnassa moni ole miettinyt, mitä tarkoittaa sellainen käsite kuin itsepuolustus ja siitä tärkeimpänä mainitakseni kuudes aisti ja terve järki. Jos ne eivät riitä, niin fiksuimmilla yksilöillä lienee mitä todennäköisemmin välttämättömiä fyysisiä itsepuolustusotteita näkömuistissaan, SOS-painikkeet ym. pippurisumutteet hätätilanteiden varalle.
TESTO jättää aina jälkeensä. Harrastan kehonrakennusta ja mäkin käytän hormoneja (testoa) parantamaan suorituskykyä. Oon nähnyt mitä karmeita muutoksia anaboliset-androgeenit tekevät naisilla.
Sun tapauksessa olet kromosomiltasi XY ja käynyt läpi murrosiän miehenä, mukaanlukien Testosteronin vaikutus kehoosi. Tuut aina olemaan fyysisesti erilainen kuin XX-henkilöt.
Helppoa sinun on huudella, niin kuin olisit olevinasi lääkäri, joka tuon testin olisi joskus tehnyt.
Edelleenkään kukaan ei ole tähän mennessä tehnyt kromosomitestejä ja tunnen ystäväpiiristäni yhden inter-tapauksen, jolla nuo kromosomit eivät kai käsittääkseni noudata perinteistä XX- ja XY-jaottelua. Sitä paitsi kun sukupuoli ei edelleenkään ole vain geneettinen ja biologinen kokonaisuus, vaan myös psykologisen ja sosiaalisen aspektin summa. Tätähän pitäisi valistaa jo peruskoulussa lapsille ja nuorille ja ilmoittaa, että transtaustaisiakin ihmisiä on olemassa eli jotka eivät mahdu tuohon perinteiseen lokerikkoon.
Luonani on käynyt lukuisia oman kertomansa mukaan pitkässä heteroavioliitossa olevia työikäisiä ja eläkeläisiä miehiä sekä perheenisiä. Voi olla, että osa on myös bi-ihmisiä, mutta kun olen tarkemmin tutkaillut asiaa ja muistellut millaista porukkaa luonani on käynyt, niin suurempi osa on vaikuttanut ihan perus heteroilta. Homojahan ei meikäläisten kaltaiset naiselliset naiset edes kiinnosta, sillä hehän kiihottuvat nähdessään selvästi maskuliinisemman ja miehekkäämmän kropan, jota ainakaan itse en tule enkä toisaalta haluakaan lunastaa, jos joku on joskus tuolla bittiavaruuden puolella törmännyt joihinkin puolialastomiinkin kuviini.
Käytä ihan rauhassa niitä testoja, jos siltä tuntuu, kun käyt kuntosalilla, sillä minua se asia ei pahemmin liikuta, vaan tulin tälle forkalle yhtenä motiivini osa-alueena väärien käsitysten leviämisen estäminen myös meistä transtaustaisista hupakontapauksista, mutta myös ihan vain muutenkin mitä tulee tämän alan ammattilaisiin, jotka oikeasti tekevät näitä hommia osa-aika-/kokopäivätoimisesti eivätkä istu näyttöpäätteen edessä vain ajankulukseen provoilemassa ja muiden puolesta arvailemassa.
Vai haluaako joku ennemmin vaientaa ääneni ja teljetä minut kaasukammioon sen seikan nojalla, että todellisista asioista ei voitaisi täällä puhua ja käsitellä kaikessa rauhassa auki...?
Täällä minä nyt kuitenkin olen, valmiina vastaamaan kaikenlaisiin tarkoituksenmukaisiin niin kuin myös epätarkoituksenmukaisiinkin kysymyksiin, huhuihin ja parhaidenkin puolestapuhujien kommentteihin.
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.
Bottom-homoista suurin osa on naisellisesti käyttäytyviä. Joten miksi se top-homo ei tykkää sinusta, jos kerran tykkää niistä bottom-homoistakin?
Homomiehillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia syitä, miksi elävät naisen kanssa avioliitossa.
Joka tapauksessa en näe logiikkaa tuossa miten haluat väen vängällä selittää, että miesten tai transhenkilöiden kanssa seksiä harrastavat miehet ovat heteroita. Eivät ole.
Tää on logiikkakysymys eikä suvaitsevaisuuskysymys.
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.
Bottom-homoista suurin osa on naisellisesti käyttäytyviä. Joten miksi se top-homo ei tykkää sinusta, jos kerran tykkää niistä bottom-homoistakin?
Homomiehillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia syitä, miksi elävät naisen kanssa avioliitossa.
Joka tapauksessa en näe logiikkaa tuossa miten haluat väen vängällä selittää, että miesten tai transhenkilöiden kanssa seksiä harrastavat miehet ovat heteroita. Eivät ole.
Tää on logiikkakysymys eikä suvaitsevaisuuskysymys.
SR varmasti tuntee oman asiakaskuntansa paremmin kuin sinä.
Omien havaintojen perusteella kannattaa kiinnittää erityisen paljon huomiota kasvoihin. Niistä usein näkee ovatko ne maskuliinisia tai naisellisia.
Mielestäni pitäisi mainita, koska se on väärin peittää tuollainen olennainen juttu. Kyseessä on kuitenkin intiiminen kanssakäyminen, joka on hyvin persoonallinen asia ja vaikuttaa hyvinvointiin. Miksi ei voi mainita etukäteen? Stigma? Ahneus?
En oo kyllä nähnyt yhtään ilmoa jossa ilmoittaja ilmottelee oma-aloitteisesti olevansa post-op. Sen sijaan olen nähnyt useita tapauksia, jossa huomaa ilmoittajan olevan post-op mutta mainostaa itsensä kuitenkin naisena. Valitettavasti tämän asian piilottelu on aika yleistä heidän keskuudessaan, johtuu vissiin siitä että koitetaan maksimoida asiakkaiden määrä.
Omien havaintojen perusteella kannattaa kiinnittää erityisen paljon huomiota kasvoihin. Niistä usein näkee ovatko ne maskuliinisia tai naisellisia.