Harmi, että Rahamies on poistanut trollauksensa tuolta välistä eikä se näy kunnolla. Tää on joka tapauksessa ajoittain kovin koomista. Mutta erittäin hyvä, että löytyy tosimiehiä kertomaan millainen se oikea tosimies on. Ja ketkä ovat homoja. Tosimiehet repivät rautaa ja vetävät horkkaa. Samalla he tuomitsevat lääkärin määräämät hormonihoidot, koska niillä ei ole ensisijaisena tarkoituksena paisuttaa egoa.
Bottom-homojen määrittelemiseen naisellisesti käyttäytyviksi mun on pakko puuttua. Ajattelin niin pitkään itsekin, kunnes tajusin, että eihän se niin ole. Mun vaimo käyttäytyy naisellisesti, mutta tuntemani (oletettavasti) bottom-homot eivät käyttäydy samalla tavalla. He nimittäin käyttäytyvät homomaisesti. Osa enemmän, osa vähemmän. Ja tiedän pariskuntia, joista on aivan mahdotonta sanoa onko jompi kumpi heistä selvästi bottom tai top. Ja kuka sen naisellisen tai homomaisen käytöksen lopulta määrittää? Onko esim. kiinnostus teatteriin tai oopperaan automaattisesti naisellista tai homomaista?
Oikeasti mä alan kyllä kallistua siihen suuntaan, että Rahamies on akateemisesti koulutettu, pääaineena teoreettista filosofiaa ja sivuaineena sukupuolentutkimusta lukenut punavihreä aktivisti. Kukaan muu ei nimittäin kykenisi luomaan noin stereotyyppistä sketsihahmoa.
Haha, repesin!