Prostitution is always a sin.Ensinnäkin mitä maalaisjärki sanoo prostituutiosta? Siinä on aina vallan epätasapaino kuviossa yhteiskunnassamme, jossa rahalla on mahtia. Minulla on ehkä vähän enemmän rahaa kuin prossulla, jolloin hän joutuu elääkseen myymään mulle pillua. Rahaa mulla on enemmän syistä, jotka eivät ole välttämättä mun omaa ansiota, kuten että on ollut paremmat kotiolosuhteet, olen ollut parempi koulussa jne.
Jos kysyt seksuaalieetikolta, niin ei ole OK ostaa seksiä paperittomalta siirtolaiselta. SORRETUT IHMISRYHMÄT eivät voi vapaaehtoisesti myydä seksiä Suomessa. Nigerialaiset tytöt Helsingissä myyvät seksiä mm. siksi, että heillä ei ole oleskelulupaa eikä oikeutta tehdä täällä tavallista laillista työtä.
Sorrettujen ihmisryhmien jäsenten ”suostumus” ja ”oma tahto” seksikauppaan on fiktiota. Näin se logiikka menee. Ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä? Kyllä? Sitten eivät voi vapaaehtoisesti, omalla suostumuksellaan myydä seksiäkään.
Seksin myyntiä ei kannattaisi tarkastella ryhmien mukaan vaan yksilön mahdollisuudesta ja halusta myydä.
Jokaisen ryhmän sisällä on yksilöitä jotka tekevät seksityötä omasta vapaasta tahdosta.
Tämän juuri ilmestyneen kirjan mukaan kaikki naiset ovat sorrettu ihmisryhmä, näin voidaan tulkita. Silloin sinun teorian mukaan naisiltakin seksin ostaminen ei ole ok.
”Maailma on rakennettu miesten tilastoista ja se on hengenvaarallista naisille – Palkittu tietokirja listaa räikeimmät epäkohdat
Naiselle voi olla hengenvaarallista elää maailmassa, joka on rakennettu miestä koskevan datan mukaan. Palkittu tietokirja Näkymättömät naiset tarjoaa aiheesta suuren joukon hämmästyttäviä esimerkkejä.”
”....englantilainen tietokirjailija ja feministi Caroline Criado Perez teoksessaan Näkymättömät naiset – Näin tilastot paljastavat miten maailma on suunniteltu miehille. Kirja ilmestyi Britanniassa viime vuonna, ja se on sen jälkeen saanut muun muassa Royal Societyn arvostetun Vuoden tiedekirja -palkinnon sekä Financial Timesin Vuoden bisneskirja -palkinnon.
Ja täysin ansaitusti.”
Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti. Jos olisin täydellinen ihminen, niin en odottaisi pillua vastineeksi 200 euron lahjasta naiselta, jonka elämä ei ole ollut yhtä etuoikeutettua kuin mulla. Mutta en ole Jeesus. Olen vain mies, jolla on tarpeensa. Kirkko on sitä varten että sinne voi mennä saamaan anteeksi.
Prostituoiduilla on toisintoimimismahdollisuus, vaihtelevasti. Valtion virallisessa politiikassa lähtökohta on, että prostituoidut ovat uhreja, joita on eettinen velvollisuus auttaa tekemään exit prostituutiosta. Siispä on mm. Pro-tukipiste, joka saa rahoitusta Veikkaukselta ja valtion budjetista.
Mielestäni alan ammattilaisten ei pitäisi puhua tekopyhästi kahdella suulla. Valtiolle sanotaan, että ollaan uhreja ja tänne fygyä kiitos. Sitten asiakkaille sanotaan markkinointimielessä että ollaan vapaaehtoisesti täysivaltaisina ihmisinä myymässä seksiä.
Moralistista SJW-paskaa en kannata. Monilla alan tytöillä on kuitenkin tällainen maailmankatsomus ja aikaisemmilla kommenteillani pyrin osoittamaan sen sisäisen epäloogisuuden.
Sun näkemykset on jostain viime vuosisadan alusta.. Tää kertoo kaiken oleellisen: "Seksin sekä osto että myynti on mun elämänkatsomuksen mukaan jonkinlainen synti." Ja tästä vääristyneestä lähtökohdasta ei enää asialliseen ja älylliseen keskusteluun päästä. Ei pidä ymmärtää väärin, voit ajatella aivan vapaasti itse tekeväsi syntiä. Mutta sitten taas, jos ajattelet sen olevan sitä muillakin, niin se on paskaa. Ja kun se ei sitä muille ole, niin keskustelu ei toimi. Sä kun et elä tätä samaa todellisuutta ku me muut. Jos vähän kattosit ulos kuplastas, niin näkisit tuon rahan tuoman eriarvoisuuden kaikkialla, tosin suurempana about kaikkialla muualla kun tässä, kun länsimaalainen on valinnut itselleen helvetin kovapalkkaisen alan.
Prostitution is always abusive.
^ Nämä lausumat tarkoittaa ihan samaa asiaa. Käytetään vain erilaista kieltä. 2020-luvun (monet) sekulaarit feministit ajattelee että prostituutio on ”inherently abusive”, itsessään hyväksikäyttöä. Joten näkemyksesi että mun näkemys olisi antiikkinen, on kertakaikkiaan väärä.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/oct/11/prostitution-legalised-sex-trade-pimps-women
Oman kehonsa myyminen on eri asia kuin työpanoksensa myyminen. Edellisessä tapauksessa useimpien naisten kokemuksen mukaan joutuisi luopumaan arvokkuudestaan enemmälti. Siksi huora maksaa enemmän kuin siivooja.