Rauhoitu vähän oli kai liikaa pyydetty. SR:n koko kirjoittelu on yletöntä sekoilua ja räyhäämistä, joka langassa, josta Lifti yritti hienovaraisesti vihjasta sielunveljeä. Mutta kun ei mennyt perille, niin ei mennyt. Eikä näytä menevän jollekulle toisellekaan.
No mitäs nämä omat ja muiden silmät nyt näkevät?
Kyllä mä vaan tiedän useampia täältä poistuneita naisia.
Nimara, Sin1, Courtesan perhaps...? Ja itse en täältä ajatellutkaan vielä lähteä, sillä nythän nämä bileet näköjään vasta alkoivat.
Mun mielestä muutama turska on ilmaissut ajattelevansa asiasta samalla tavalla kuin Lifti, mutta ei siinä mitään pilkkaamista tai kiusaamista ole ollut.
Jos nyt olisi aprillipäivä, niin pitäisin tuota heittoa ehdottomasti tämän päivän aprillipilana.
Kyllä jos Liftillä on jotain sanottavaa, niin pitäähän se miehen saada asiansa sanottua niin kuin kaikki muutkin saavat. Vaikkakin sen voisi hyvin mieluusti tehdä vähän vähemmillä henkilökohtaisuuksilla.
Mutta te liftistit, jotka kovasti tykkäätte Liftin jutuista villiintyä, ja jäädä rämpyttämään sitä samaa levyä ja jaella toisillenne noita vihreitä rinkirunkkausmitaleita, niin mitäs jos mieluummin villiintyisitte jostain muusta? Vaikka roskien keräämisestä.
Se se olisikin hyvä idea. Lifti sanoo: "Vitun roskat, vähäks ne on tyhmii. Dorkat roskat sietäisi kaikki kerätä ja laittaa roskikseen."
Ja väki ryntää kaduille poimimaan roskia. "Joo on nämä roskat kyllä hölmöjä." "Roskien älykkyys on nyt toden teolla kyseenalaistettu." "Hankkiudutaan niistä kaikista nopeasti eroon niin oppivatpahan olemaan."
Suomi puhtaaksi päivässä.
Siis sehän tässä oli pointtina, kun Lifti vain purkaa omia, henkilökohtaisia juttujaan sille henkilölle, jonka kanssa hänellä on henkilökohtaisia juttuja (vaikkakin hän tekee sen mielestäni turhan henkilökohtaisuuksiin menevästi, mutta ei se nyt ole tässä se isoin ongelma).
Mutta sitten toiset tulevat Liftin perään hurraamaan ja painamaan toista vieläkin alemmas, kun on se niin kivaa joukolla panna pärisemään. Ällöt kiusaajat.
Tämä. Siis jos Liftillä olisi jotakin henkilökohtaista asiaa minulle,
siis minulle, niin olisin hänen odottanut jo toimineen asiaan kuuluvalla tavalla ilman, että jäätäisiin foorumikeskustelun muodossa tähän vain mamoilemaan.
Jassoo Courtesan kyllästyi.
Minkäs takia sexposta ei tultu itse selventämään asioita kun siellä on niin asiantuntevaa porukkaa. Espoolaisrouva olisi voinut.
Delegointi jutuissa kun ei itse halua liata käsiään on rumaa.
Hyvät jatkot Courtesanille.
Courtesan lähti, ja joku muu jäi. Missäpä Espoolaisrouva kuhnailee? No enkös minä ole sitten espoolaisrouva, koska kerran asunkin täällä Espoon perukoilla, nimenomaan perukoilla, josta Espoon keskuskin tunnetaan.
Täytyy kyllä myöntää, että sain erikoisen värikkään keskustelun tälle foorumille aikaiseksi! En edes tiennyt, että tällä tavalla - kuten tässä ketjussa on saanut huomata- ajattelevia ihmisiä, vielä ylipäätään on maailmassa olemassa. Mutta asiat ja asenteet muuttuvat. Joskus kiusallisen hitaasti, mutta varmasti.
Jäin selventämään asioita, kun Sexposta niin pyydettiin, ja ajattelin, että tämä foorumi olisi mielenkiintoinen paikka asiakkaille ja ammattilaisille kohdata, mutta rajansa kaikella, jopa transvihalla ja enköhän nyt ole sanottavani sanonut.
Vielen dank und auf wiedersehen meine liebe leute <3
C
Tulee ikävä. Mutta onneksi me nähdään pian! ❤️
Lifti ja Azazello osasi tiivistää sen mitä sanomisen arvoista aiheesta on. Mies haluaa tavata tavallisen naisen, joka on syntynyt naiseksi ja jolta puuttuu miehille ominainen minä-minä-minä-asenne ja miehen ajattelumallit. Turska myöskään ei halua olla terapeutti tapaamisella eikä käyttää aikaan kenenkään räyhääjän hoitessa, joka on käytökseltään arvamaaton ja ei ole sinut itsensä kanssa.
Naisen ei saa olla älykäs ja järkevä keskustelija sekä puolustaa omia näkemyksiään argumentoiden, tai muuten ei ole nainen, sitäkö tämä vain on? Koitetaan etsiä cisnaisten ja transnaisten väliltä älyllisiä ja aivotoiminnallisia eroavuuksia sieltä mistä niitä ei löydy. Kas kun monet naisetkin ovat juuri tuolla minä-minä -asenteella eli
terveellisellä itsekeskeisyydellä saavuttaneetkin elämässään jotakin, niin kuin kävi Anna Kontulalle tai The Espoolaisrouvalle, jolla viittaan tässä kontekstissa siihen yhteen toiseen espoolaiseen rouvaan.
Sitten lopuksi vielä Violalle:
Johanna, sinä olet fiksu nainen. Näytä se lopettamalla tämä vänkääminen.
Jaa, niin että 'oikean' naisen paljastaisi se, kun se olisi hiljaa ja alistuisi?
Eli mitäs siihen Viola sanot? Tekeekö kokonaisvaltaisempi hiljentyminen välttämättä ihmisestä välttämättä sittenkään aina kaikissa tilanteissa fiksumpaa ja entäs, jos kukaan ei ole täällä sanomassa tälle laumalle yhtään mitään? Välillä voi kai olla hiljaa ja oikeissa tilanteissa, mutta jokin raja nyt sentään. Vaikkei olisikaan hiljaa, voi olla silti fiksuin siihen muuhun laumaan verrattuna ja osoittaa se oma fiksuus vuodenaika toisensa jälkeen nimenomaan sillä älyllisemmällä ja järkevällä sekä asiallisella keskustelulla, ei kuitenkaan kenenkään päälle räkien, mutta kärsivällisesti, rauhallisesti ja maltilla, sillä se on valttia ja kantaa pidemmän päälle pidemmän korren kekoon. Oikea nainen voi olla aika ajoin hiljaa ja pitää välillä vähän meteliäkin itsestään. Sehän kuuluu parisuhteissakin asiaan, sillä olen sekä lapsena nähnyt asian äitini vierestä että nyt täysi-ikäisenä kokenut saman asian itse.
Ja Lifti, miksi on niin vaikeaa pitää ne sormet poissa näppikseltä. Pitääkö sun tietsikkaan laittaa lapsilukko.
Hanki saman tien tännekin yksi. Voisi olla aivan fiksu veto Violalta. Hankkikaa siis minulle ja Liftille lapsilukko, niin emme ole täällä foorumilla jatkuvasti nokat vastakkain.