Olisi kyllähienoa päästä Milenan käsittelyyn. Ei kuitenkaan vastaa viesteihin.
Uutiset:
Selvä, minusta olit jo pari päivää aktiivinen.luuletko ettei ollut viesteissä jonoa. Milenalle haluaa arviolta 5-15 turskaa päivässä. Siihen väleihin itsestään huolehteminen, laitauttumiminen seuraavaa pokaa varten, sun muu koketeeraaminen + 20-100 viestiä vastaamatta. Sanon tämän taas, tieskö monetta kertaa. Joskus pääsee samalle/seuraavalle päivälle ja joskus suositulla huoralla on kalenteri niin täynnä että seuraava slotti aukeaa kuukauden päästä.
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Yritin päästä vuorostani hieromaan vähän 😜Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝
käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝
käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️
kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊
Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin.Tiedän! Vanhan Ruunankin pitää nuolla kymmenen vittua että voi hetken leikkiä uskollista. Toinen toimiva tapa on perustaa ns. runkkurinkki = Vakkarireput (vaikka 12 apinaa)