Kiitos Anaalipeppu, kun tiivistit asian hyvin! Jos jokin mietityttää, voi mieluummin laittaa viestiä täällä tai kysyä suoraan OnlyFans-tililläni.
Haluan myös sanoa, että toivon, ettei minusta enää tehtäisi rapsoja. Olen saanut vuosien varrella paljon positiivista palautetta, vaikka toki myös kritiikkiä. Ymmärrän, että jokaisella on oma näkemyksensä, mutta tässä elämäntilanteessa näen raporteista enemmän haittaa kuin hyötyä.
Olen ollut tavattavissa jo useamman vuoden, ja välillä olen pyytänyt ketjuja poistettavaksi. Yleensä se liittyy siihen, että tapaani tehdä tätä työtä arvostellaan tai jaetaan tietoja, jotka voisivat vaarantaa yksityisyyteni tai turvallisuuteni. Eniten mietin siviilielämääni ja työtäni – en loukattuja tunteitani, vaikka joillekin se olisi mukavin ajatus. Toivon silti, että mahdollisimman harva kokisi tarvetta raportoida minusta.
Muistetaan myös, että vaikka saitilla on paljon ihmisiä, joilla on järkevät puheet ja nettietiketti hallussa, mukana on myös niitä, jotka eivät osaa suhtautua kriittisesti lukemaansa. Kaikki netistä löytyvä tieto ei välttämättä pidä paikkaansa. Lisäksi, jos minusta pitää 100 ihmistä ja 10 ei, on hyvin mahdollista, että tyytyväisistä suurin osa ei kirjoita mitään. Sen sijaan niistä, jotka eivät pidä, moni haluaa kirjoittaa kokemuksistaan. En voi miellyttää kaikkia – se on täysin ymmärrettävää.
Aikaisemmin olin enemmän tavattavissa, mutta valmistuin oman alani ammattiin ja tein sitä työtä sivutoimisesti. Tämä vaikutti aikatauluihini, mikä saattoi antaa joillekin väärän kuvan siitä, ettei minulla olisi koskaan aikaa. Elämäntilanteet voivat muuttua, ja tapa sekä tahti tehdä tapaamisia vaihtelevat.
Kaikki tietävät, että työkokemusta on hyvä kerryttää tulevaisuutta varten. Tämä on yksi syy, miksi olen tarkempi yksityisyyteni suhteen – vaikka moni läheiseni tietääkin, mitä teen.
Tällä hetkellä olen taas paremmin tavattavissa arkipäivisin, myös aamupäivisin! Tilanne voi muuttua ajan myötä, mutta nyt mennään näin.
Minulla on koulutus ja muitakin työmahdollisuuksia, mutta seksityöstä PIDÄN! Myös minulla on mahdollisuus valita, keitä tapaan. Kuten kaikki palveluntarjoajat, haluan tavata vain ihmisiä, joiden kanssa kommunikaatio toimii. Jos viestisi ei ole selkeä, se on täynnä emojeita tai vaikeasti luettava, en todennäköisesti kutsu sinua tilaani. En sano, tapaanko kotona, Airbnb:ssä vai hotellissa, mutta joka tapauksessa tilassa, josta olen vastuussa – ja luonnollisesti haluan sinne vain rajoja kunnioittavia ihmisiä.
Meillä palveluntarjoajilla on elämää myös tämän työn ulkopuolella. Koin hiljattain tilanteen, jossa omaa tilaustani ei kunnioitettu, ja se tuntui kurjalta. Jokainen voi miettiä, mitä se merkitsee henkilökohtaisesti. Vieraan luona pitäisi aina muistaa peruskunnioitus – esimerkiksi Suomessa on tapana jättää kengät eteiseen eikä kävellä niillä ympäri asuntoa. Myöskään kaappeja ei avata ilman lupaa.
Vastaan nyt kahden päivän ajan JOKAISEEN risuun ja ruusuun OF:n puolella. Pyrin myös tyhjentämään yksityisviestit täällä, mutta tapaamisia en sovi yv:nä. Voin kuitenkin neuvoa, mistä ilmoitukseni löytää.
Jos haluat käydä läpi jotain sinua mietityttävää asiaa, aloita viestisi mainitsemalla otsikossa tai alussa jokin eläin. Näin tiedän, että viestisi liittyy tähän ketjuun.
PS. Voit myös perustella valitsemasi eläimen – kuvaako se sinua ihmisenä, minua vai tuliko se vain ensimmäisenä mieleen?
Ja sitten kerro asiasi – vastaan 72 tunnin sisällä.
Toivon, että tämä ketju voisi jäädä informatiiviseksi tämän viestin osalta. Lupaan vastata kaikkiin nyt viikonlopun aikana! ❤️
Tuhmat viestit of, siellä on muutenkin tulossa kaikkea kivaa nyt tulossa. Jatkan kuvaamista nyt 😇