Tää ketju kaipaa nyt kipeästi pilluhikeä, muutaman illuusio poikaystävän ja pystyyn kuolleen hintapiipertäjän.
Luotan teihin! Näyttäkää mulle ettei sota yhtä miestä kaipaa.
Luotan teihin! Näyttäkää mulle ettei sota yhtä miestä kaipaa.
Uutiset:
Olisin mielelläni illuusiopoikaystävä, mutta Veera kuuluu niihin suomihoroihin, joka ei ole suostunut tapaamaan minua sen enempää livenä kuin unissakaan. Vaan ihmettelen silti.Oliko kirjoituksessa jotain mikä ei pidä paikkaansa? Nuo hinnathan ja suuseksisuojavaatimus ovat luettavissa myös ilmoituksessa.
Kävin pitkästä aikaa eli varmaan 5 vuoteen ensimmäisen kerran Suoli24-forkalla. Siellä oli monta kertaa lähes sama sepustus.
Nyt vähän haisee, että jollain mennyt sukset ristiin Verran kanssa ja nyt kostetaan forkilla. Itse pidän moista aika häpeällisenä juttuna vaan kukin tyylillään.
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?
Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?
Tää nyt kuitenkin on maksuseksin keskutelupalsta. Vai?
Tää ketju kaipaa nyt kipeästi pilluhikeä, muutaman illuusio poikaystävän ja pystyyn kuolleen hintapiipertäjän.
Kyseenalaistaminen on aina hyvä, joka asiassa. Voisiko joku antaa jotain perusteita miksi haluaa maksaa tuplat? Vai maksaako vaan maksamisen ilosta? Ja maksaako nää joka asiassa kaikesta enemmän ihan periaatteesta? Tulee mieleen takavuosien venäläiset uusrikkaat, joilla rahan näyttämisen tarve on kova.Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?
Tossahan ei kysytty sitä miksi kannattaisi maksaa tuplat vaan kyseenalaistettiin asiakkaan järki joka maksaa tuplat.
Joillakin on vaan pätäkkää enemmän kuin toisilla.Tietysti on, tosin siitähän ei nyt ollutkaan kyse. Mutta kerro nyt paljonko sulla sitä on, kun vauhtiin olet päässyt.
Tossahan ei kysytty sitä miksi kannattaisi maksaa tuplat vaan kyseenalaistettiin asiakkaan järki joka maksaa tuplat. Joillakin on vaan pätäkkää enemmän kuin toisilla. Ei siinä ole mitään sen ihmeempää.
No mikäs tässä nyt on ongelma? Faktahan on kuitenkin, että Veeralla riittää (tarpeeksi, siitä en tiedä) asiakkaita. Suuseksisuojan vertaaminen olkisäkkeihin puolestaan on puhdasta olkiukkoilua.
Suomalaiset muijat on mun kokemuksen mukaan kalliimpia kuin ulkomaalaiset yleisen tulotason, yrittäjästatuksen ja sen tietyn konseksuksen takia. Itse "suomalaisena muijana" en koe olevani niiiiiin vallattoman paras, että voin pyytää 250€ tunnilta, vaan se on taksa, jonka olen yrittäjänä laskenut kattavan ne kulut, jotka työ aiheuttaa ja antavan tuottoa niiden jälkeen.
Onhan tää tietty klassinen väittelyiden aihe, joten jatkakaa ihmeessä.
^^ No shit Sherlock
^ Saitko tällä erektion?.
^ Miten Sherlock remonttiin liittyy?
Yritä ees, ettei aina tarvi hävetä!
^ MIKSI LAINASIT KUMPAAKIN PÄLLI?