Aina kun rahan kanssa toimitaan niin alkoholi on huono ajatus. Riskit kasvaa. Huonotkin ideat voi alkaa vaikuttaa fiksuilta.
Tämä on ihan totta ja jos on taipumuksia huonoihin päätöksiin juodessa, ei kannata juoda. Minulla ei pari lasillista viiniä vaikuta näin.
Mitään järkeä maksaa kalliista palvelusta jos viina vienyt ajantajun ja tuntoaistin.
Itse en umpitunnelissa käy huorissa. Ai niin. Olen minä joskus bordellissa ollut aika kännissä. Niin muuten moni muukin jos uskoo edeltäjäforkan raportteja. Saksan ja Thaimaan ketjuissa kuvattiin aika realistisesti bordellielämää. Itse en ole bordelliturska vaan kyse on ollut enemmänkin siitä, että miesporukassa loppuillasta eksytty ulkomailla.
kovin kännissä saapuu paikalle saattaa se tytöstä olla ahdistavaa ja syy käännyttää ympäri, sillä kova humalatila saattaa tehdä leppoisastakin tyypistä aggressiivisen.
En ehdottele suomihupakoille kännisten vastaanottamista. Turvallisuus on tärkeä arvo.
Minua ei ole kukaan koskaan käännyttänyt humalatilan vuoksi eikä edes ottanut asiaa puheeksi. Vaan tosiaan minun tapauksessa kyse pikemminkin lasillisesta tai kahdesta viiniä. En ole humalassa niiden jälkeen.
Minusta on inhottavaa, miten sitä ajatellaan, että yksi olut on sama kuin nolla olutta, koska "eihän siitä känniin tule eikä se vaikuta mulla mihinkään ja sehän on vaan kivaa". Toivoisin, että minua kunnioitettaisiin, kun sanon "ei alkoholia".
Nyt jäin miettimään, että että miten nämä tapaukset. Ehkä kyse on siitä, että hotellitytöillä on eri säännöt ja en minä harvoin asuinnoissa vieraillessani ole juonut edes sitä yhtä viiniä. Viini kuuluu vain niihin iltoihin kun aikaa nauttia kokonaisvaltaisesti.
Siviilipuolelta huonoja kokemuksia humalassa olleista miehistä. Haluan,että myös itselläni on hyvä olla tapaamisella.
Hyvä peruste. En ota lasillista viiniä jos joskus uskallan sinne eskimoiden maahan.
Sitten on myös tämä ettei se veijari välttämättä seiso, kun ollaan alkoholia nautittu. Kenen vika se sitten on? No huoran tietenkin et saanut mun kullia seisomaan ja ulvomaan kuuta paskaa palvelua anna rahat takaisin.
Tällaiset asiakkaat voisi jättää väliin ilman viinaakin. Jos ei seiso niin ei se huoran vika ole, no yleensä.
Ei minulla yhden tai kahden viinilasillisen takia jää seisomatta. Työstressi vaikuttaa voimakkaammin.
Toivon myöskin ettei hirveässä darrassa väännytä paikalle eilinen baarigrillirööki haisee ja maistuu suussa. Halutaan suudella koita siinä hymyssä suin antaa asiakkaalle haluamaansa palvelua vaikka oikeasti tekisi mieli tarjota mynthoni.
Pesen hampaat ja käytän suuvettä ennen tapaamista riippumatta siitä olenko juonut sen lasillisen viiniä vai en. Suosittelen myös muille.
En ole tiukkapipo tuossakaan asiassa.
No niin minä vähän epäilinkin, että sinusta löytyy pelastus krapulaisille turskille. Olen minäkin joskus käynyt krapulapanolla, mutta siitä on aikaa.
Bordelleissa ja hupakkobaareissa tulee tissuteltua ja jopa ryypiskeltyä valintavaiheen aikana. Tähän mennessä se ei ole vaikuttanut suoritukseen.
Harva siellä Sohossa vettä juo. Ei edes kaikki hupakot.
Minä kyllä pidän kovastikin paheellisista sihteeriköistä, mutta ei päihteettömyyskään toisaalta haittaa.
Eipä narkkarihuorat innosta, mutta saavat sihteerikötkin olla ihmisiä. Jos hupakko saapuisi umpitunnelissa hotellihuoneeseeni, saattaisi mennä ovi nenän edestä kiinni. Vaan kerran tai pari kun olen viikonloppuiltana tavoitellut huoraa hotellihuoneeseeni, on vastaus ollut, että voi tulla mutta haittaako kun ehtinyt nauttia pari lasillista telkkaria tuijoittaessa. Ei ole haitannut.
Hupakot itse määrittelee omat rajat asiakkaille, keitä palvelee ja keitä ei.
Tästä olen samaa mieltä. Jos on ei päihteille niin olkoon ei päihteille.
Silloin häntä ei varmasti itseäänkään häiritse, jos minä käyn ennen tapaamista syömässä kokonaisen, kypsentämättömän valkosipulin, ja uhraamassa pari neitsyttä Putinille.
Tähän on hyvä päättää tämä kommentti. Ennen tapaamista syöty valkosipuli ei juurikaan haise kun se vaikuttaa vasta vähän myöhemmin. Putinille nyt neitsyitä uhrataan koko ajan. On siis ihan ok, että teet nuo.