Olen ollut SO:lla aluksi 2002 alkaen seuraamassa ja osallistumassa keskusteluihin, mutta ensimmäisen kerran tapasin palveluntarjoajan vasta joskus 2011-12 ja silloinkin vain pari kertaa. Mietin siis pitkään, 10 vuotta, toteutanko ajatuksen. Olin silloin naimisissa ja olen edelleen, tosin eri naisen kanssa. Nykyinen suhde on hyvä ja vaimo hyvin halukas ja erittäin seksikäs (rintaliivien koko jotain H tai I, siis todella isot ja vielä kiinteätkin luomut).
Kun kävin ensimmäisen kerran palveluntarjoajalla, en tuntenut mitään morkkista, mutta silloinen parisuhde oli huono ja lopuillaan. Vaikka parisuhde on nyt hyvä ja seksiä enemmän kuin tarpeeksi, aloin uudelleen käydä palveluntarjoajilla tuossa 2015-2016, sitten oli vähän taukoa ja nyt taas uudelleen noin vuosi sitten. Ei ollut mitään erityistä syytä, ainakaan sellaista jonka selvästi tiedostaisin. Minulla on vain mahdollisuus käydä ja edelleen haluan kokea uusia kokemuksia. Ja olen niitä saanutkin.
Tällä iällä asiat on aika lailla tarkkaan mietitty, mitä tulee moraaliin ja uskollisuusasioihin. Minulle palveluntarjoajalla käynti on 2 tuntia totaalisesti omaa aikaa. Aikuisten leikkiä ja eräänlaista hauskaa näytelmää. Seksi ja rakastelu on yksinkertaisesti KIVAA ja rentouttavaa. Muu aika meneekin töissä ja kotona.
Enemmän kuin moraaliseksi ongelmaksi, on osoittautunut se, että seksuaalinen kiinnostus vaimoa kohtaa on vähentynyt. Palveluntarjoajat ovat niin uskomattoman seksikkäitä, itsestään huolta pitäviä, hyväkroppaisia, ammattitaitoisia, hyviä ihmistuntijoita ja kaiken päälle erittäin mukavia. Käynnit ovat oikein terapiatuokioita. Miksi en siis hemmottelisi itseäni?
Ylilääkäri