Onkohan kellään kokemusta Tuhmeliini21 naisesta?
As:n puolella ilmoittelee ja joensuu ois paikkana.
Uutiset:
Kyllä on aivan ihana nainen, ja erittäin tiukka, siis todella tiukka. Pikku pakkasta, makkarissa kuuma
As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit
Kyllä on aivan ihana nainen, ja erittäin tiukka, siis todella tiukka. Pikku pakkasta, makkarissa kuuma
Kun kerta näkyy PT itsekin löytäneen tämän ketjun, kuvien pyytäminen asiakkaista ja "ohari" nickkien huutelu jokapaikkaan esim. AS:n puolella, useita kymmeniä, lieneekö lähemmäs sataa nickiä julkistettu, ei anna yhtään luotettavaa kuvaa jotta asiakkaan anonymiteetti tulisi säilymään.
Kun kerta näkyy PT itsekin löytäneen tämän ketjun, kuvien pyytäminen asiakkaista ja "ohari" nickkien huutelu jokapaikkaan esim. AS:n puolella, useita kymmeniä, lieneekö lähemmäs sataa nickiä julkistettu, ei anna yhtään luotettavaa kuvaa jotta asiakkaan anonymiteetti tulisi säilymään.
Tätä samaa oon ihmetelly ku nimet luettelee. Käsittääkseni "listalle" pääsee kun vaan kysyy hintaa ja kieltäytyy, silloin on huijari hänen mielestään.
As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit
Aivan. Joo kik:ssä jutelin ja alkoi pyytää kuvia sekä sitten alkoi empiä koko hommaa. Ilmoitin vain lopuksi että ei taida onnistua tämä johon vastaus oli vain nii…
En ainakaan itse voi suositella.
Kuvia pyytelee ja himpun sekava..
Tätä samaa oon ihmetelly ku nimet luettelee. Käsittääkseni "listalle" pääsee kun vaan kysyy hintaa ja kieltäytyy, silloin on huijari hänen mielestään.
Niin... En usko että hinta on ollut monelle ongelma, vaan kuinka moni lienee perääntynyt siinä vaiheessa kun ruvetaan kyselemään kuvia ennen tapaamista. Hyvin vahvasti poikkeava vaatimus alalla niin turha tuosta on potentiaalisia asiakkaita ruveta syyllistämään.
Onkohan kellään kokemusta Tuhmeliini21 naisesta?
Mikä asiassa on epäilyttävää? En minä ainakaan lähettäisi pyydettäessä omia kuvia. Maksan rahalla ja jos se ei kelpaa, jätän väliin.As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit
Aivan. Joo kik:ssä jutelin ja alkoi pyytää kuvia sekä sitten alkoi empiä koko hommaa. Ilmoitin vain lopuksi että ei taida onnistua tämä johon vastaus oli vain nii…
En ainakaan itse voi suositella.
Mikäli palveluntarjoajaa epäilyttää hänellä on oikeus pyytää varmistusta esim kuvien muodossa, säästyy monen aika.
epäilyttävää onkin siis, mikäli vastapuolelle kuvan lähettäminen ylitsepääsemätöntä.