Minä en edes pysty antamaan mainetta kun minulla on niin vanha puhelin. Antaisin jos pystyisin.
Uutiset:
Minä panin jo mutta kuudetta en ole saanut.Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Jos alkuunsa on yksi neliö ja uuden saa aina 100 pisteen välein niin viides tulee kun on 400 plakkarissa. Kuudetta ei saa enää niin helpolla.
Näköjään 400 pojoa vaaditaan 5 palleroon. Kuudes on tosiaan vaikea saavuttaa. Käsittääkseni siihen vaaditaan vähintään kerran moden
Panemista.
Näköjään 400 pojoa vaaditaan 5 palleroon. Kuudes on tosiaan vaikea saavuttaa. Käsittääkseni siihen vaaditaan vähintään kerran moden
Panemista.
...mun seuraava tavoite on, että mainetta olisi enemmän kuin kirjoitettuja viestejä 😎
Minä panin jo mutta kuudetta en ole saanut.
No eihän siellä Hämiksessä ole kuin vääriä henkilöitä.Minä panin jo mutta kuudetta en ole saanut.
Minäkin panen ja otan suihin koko ajan, mutta vissin vääriltä henkilöiltä
No vähänkö kiinnostaa onko yhtään eller inte.
Minä panin jo mutta kuudetta en ole saanut.
Minäkin panen ja otan suihin koko ajan, mutta vissin vääriltä henkilöiltä
No vähänkö kiinnostaa onko yhtään eller inte.
Tilasin jo ajan mummolle.Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Jos alkuunsa on yksi neliö ja uuden saa aina 100 pisteen välein niin viides tulee kun on 400 plakkarissa. Kuudetta ei saa enää niin helpolla.
Panemista.
Tilasin jo ajan mummolle.Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Panemista.
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.sama kuvio joka foorumissa jossa jokin vastaava titteli jaossa panoketjut hyvääpäivää jne on suosiossa niistä voi jo sen 10 viestiä " tunnissa " tienata.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.sama kuvio joka foorumissa jossa jokin vastaava titteli jaossa panoketjut hyvääpäivää jne on suosiossa niistä voi jo sen 10 viestiä " tunnissa " tienata.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.