Löytyykö täältä kivaa naista? Olen juuri 18v täyttänyt, pituus 185, paino 78, sen mitta noin 15,5 , käyn salilla ja pidän huolta itsestäni. Sponssi ehkä voi onnistua vaikka ei paljon rahaa ole kun opiskelen vielä. Etsin Etelä-Suomen alueelta naista
Uutiset:
Löytyykö täältä kivaa naista? Olen juuri 18v täyttänyt, pituus 185, paino 78, sen mitta noin 15,5 , käyn salilla ja pidän huolta itsestäni. Sponssi ehkä voi onnistua vaikka ei paljon rahaa ole kun opiskelen vielä. Etsin Etelä-Suomen alueelta naista
Olet aivan alussa. Aloita siitä että sta euroa on pienin maksu.
Sinuna menisin baariin.
En juo juurikaan alkoholia niin en viitsi baareihin mennä ja tuskin sieltä seuraa löytyy kun olen ujo. Löytyykö täältä siis seuraa? Voin tosiaan vähän maksaa, 40-50 euroa, saako sillä jotakin? Opiskelen ja välillä teen iltavuoroja kaupassa mutta ei rahaa ole paljon enkä kehtaa vanhemmiltani pyytää. Kokematon kaveri seksin suhteen niin tarvitsisin opastusta
Voin tosiaan vähän maksaa, 40-50 euroa, saako sillä jotakin?
Mikä on RE? Olen aika hukassa näiden termien kanssa, pahoittelut siitä Tosiaan onko niin, että tällä sivustolla ei siis tavallisia naisis löydy vaan kaikki on maksullista seuraa vailla? Onko mahdollista saada vähän alennusta hintoihin kun olen nuori ja täysin kokematon? En ole mikään trolli vaan ihan oikeasti kysyn neuvoja, mieli tekisi päästä osaavan ja kypsän naisen käsittelyyn Ei kai haittaa jos olen neitsyt?
Ei kokemattomuus haittaa, eikä hintoihin vaikuta, enkä suosittele alennuksia kyselemään.