Itsehän otit puheeksi paritettuejen alhaiset hinnat Olettaisin siis että tiedät
Jos esittää jotain asiaa faktana niin tällöin esitetään perustelut
Itse en ole paritettuihin törmännyt, vaikkakin suomen lainsäädäntö osittain tekeekin pelkästään suomessakin osan lain silmissä paritetuiksi.
Esitin itse vain kysymyksen miksi kaikessa muussa missä välikäsiä on enemmän hinta nousee ei pädekään tähän?
Siis olenko minä muka joku kaikkitietävä? Ehkä kannattaa alkaa tilaamaan vuoronumeroita sen merkiksi, että minä osaan kuin taikaiskusta jokaiselle vuorollani vastata kaikkein kinkkisimpiin kysymyksiinkin ja pinttyneimpiinkin aihepiireihin. Jos tätä läppää haluaa jatkaa, niin tietenkään minulla ei ole oikeutta ja mahdollisuuttakaan erehtyä tai olla väärässä, tai tehdä virheitä, sillä sehän kuuluikin muille kuin ammattilaisille, eikös niin?
Onhan se kieltämättä erikoista että avaat itse tänne aiheen asiakkaista jotka eivät osaa olla suoraviivaisia tapaamista sopiessa.
Silti itse kirjoitat epämääräisesti
Taaskaan henkilökohtaisuudet eivät liity käsiteltävään aiheeseen mitenkään ja jos ei tunnu olevan edes kunnollisia perusteluja asioihin liittyen tai haluaa vääristää muiden sanomisia, niin silloin voi myös halutessaan olla hiljaa eikä ole pakko sanoa yhtään mitään, sillä kukaan ei pakota.
Minulle ja minun kanssa illan-yön viettäneille se The juttu on seksin lisäksi yhdessä viihtyminen. Eivät he ole naisen puutteessa kärvisteleviä peräkammarinpoikia, eikä me tapaamisella koko ajan nysvätä toisissamme kiinni.
Yhtä kotikäyntiä lukuunottamatta tapaamiset ovat olleet minun luona, mihin asiakas melkein aina ajaa satoja kilometrejä suuntaansa.
Ihan vieraan kanssa ei ole tullut yötä oltuakaan ja reissussa ollessa ei noita pitkiä tapaamisia vieraat edes kysele. Tai kyselee ne hintaa, mutta se jääkin sitten siihen.
Siinähän se tulikin eli toinen toistensa seurassa viihtyminen. Se on minullekin avainasemassa tuollaisten yön yli tapaamisten järjestämisissä. Eikä todellakaan omankaan kokemukseni mukaan ole läheskään aina ollut kyseessä vain jonkinsortin peräkammaripojat, vaan myös sellaiset ihmiset, joilla sitä kokemusta ei ole välttämättä puuttunut ja samaan aikaan he ovat kuitenkin silti arvostaneet sellaista meininkiä, että yhteishenki yhdessä viihtymisineen, kosketteluineen ja muine tuhmine puheenaiheineen sekä tutustumisineen ovat olleet se juttu.
Vastaus aloittajalle. Idea ei ole se herääminen vaan se mitä tapahtuu ennen nukahtamista pitkän kaavan mukaan.
Tässäkin on pointtinsa, sillä pitkän kaavan mukaisesti tosiaankin ehtii kaikessa rauhassa lämmitellä ja ottaa sitten vaikkapa useampikin hellimis- ja rakastelukierros peräkkäin, ja asiakkaan yöunet raukein mielin kruunaa se, että toinen raukea ihminen eli tässä tapauksessa palveluntarjoaja voi uinahtaa vaikkapa lusikassa asiakkaan välittömässä läheisyydessä ja kaikkensa rakkaudella ja intohimolla antaneena.
Ja sen verran vainoharhainen olen, että lompakko pitäisi saada vähintään lukkojen taakse jos erehtyisin yönyli tapaamiseen
Onkohan sinun kaltaisillesi tapauksille olemassa sellaista matkakassakaappia, jonka tarvittaessa voisit helposti ja vaivatta sekä matkalaukkuusi sopien kuljettaa mukanasi, jos noin paljon mietityttää oman lompakon turvallisuus, vaikka oletusarvoisesti pitäisi voida luottaa palveluntarjoajaan ja ylipäätään kumpikin toinen toisiinsa siten, että mitään tyhmyyksiä, rosvoiluja tai muita urkintoja ei puolin ja toisin tehdä, tai muuten hommat alkaisivat olla aika lailla siinä. Tai jos yön yli tapaamiseen tilaisit palveluntarjoajan kotiisi, niin varmaankin kannattaa silloinkin joka tapauksessa olla jonkinlainen kassakaappi tai lukkokaappi vainoharhaisuuskohtauksien varalta, jos keneenkään ei voi oman asenteensa takia luottaa.