Tampereella tuntihinta pyörinyt suomihoroilla siinä 200euron nurkilla. Yksi lupasi antaa vielä owoa ja persereikää samaan hintaa
Uutiset:
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani..
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani..
Matemaattinen osaamisesi ei erota termejä eksponentiaalinen ja potentiaalinen. Niinpä oletan, että palkkatasosi potentiaali ei ole sangen korkea, ja tämä saattaa johtaa vaikutelmaan että kaikki on kallista.
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.
Miksi kerrot jotain mikä ei vastaa mun kysymykseen yhtään mitään?
Kerrot vain faktoja jotka me kaikki tiedämme.
Tuliko sinulle nyt hyvä olo kun sait jakaa tätä turhaa tietoa meille?Aloittajalle:
Ihanaa hintakeskustelu taas vaihteeksi.
Maksat miehenä aina pillusta välillisesti tai välittömästi, olit parisuhteessa tai maksullisissa.
Aluksi tuntitaksa voi tuntua kovalta, varsinkin, jos vertaa, mitä muuta samalla rahalla saa.
Halvimmasta päästä tämä harrastus ei ole, mutta aaettä mikä fiilis on tapaamisen jälkeen.
Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.
Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran
Hienoa, onnea. Missä toimit, voiko tähän laittaa linkin?
En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.
En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.
Ai laskutatko 250€/h?