Tunnustan nukkuneeni yli 12 tuntia viime yönä!
Uutiset:
Avunhuutoihin on vastattava kun hätä on kova.
Huusitko sä yöllä pyyhkimään? Sori, mulla oli korvatulpat korvissa.
Olet sinäkin emäntä, kun laitat korvatulpat korviin, kun Jeesus on kylässä No Jouni ja Lifti, tämä menee kyllä itsesuojeluvaiston piikkiin. Sanoisin, että aika vähillä turvavarusteilla kestit heitä
Mignon-munat eivät ole suklaata
Älä selitä. Onpas
Ja vaikka olisi kaakoamassaa tai muuta sellaista, se on suklaatia Heselle, kuten kaikki mikä ruskeaa, ja jossa on sokeria. Eiku se olikin mämmiä.
Voi helvetin puupää kun se on nougatmassaa
Minä sinulle suklaat näytän. Ripuloin ruokakuppiisi ja sokeria ripotan päälle.
Olen enemmän margariinin kuin voin ystävä, Oi Justiina Puupiä. Mignon muna on suklaatia, jossa on mukana nougat+pähkinäämassa, kaakaomassaa ja muut sörselliä. Et varmaan tiennyt, että kaakaopuun pavuista tehdän suklaata, ja ei suklaapuita ole olemassa, vaikka se teistä lapsiaikuisesta voi sellaiselta tuntua.
Jätetään ne sun eriteleikit asiakkaillesi jookos?
Mignon-muna kirjaimellisesti ei ole suklaata, koska resepti ei sisällä tarpeeksi kaakaomassaa.
Ja eritteet eivät ole mikään leikin asia, vaan totista työtä. Ja sinulle ravintoa, kun et suklaata erota sokeroidusta pökäleestä
Tunnustan että lämmitin saunan saadakseni kiuasmakkaraa.
Tunnustan että vieläkin minua pelottaa myöntää itselleni lupa tuntea niin kuin tunnen.
Tunnustan että runkkasin tänään. Viikko täysin ilman ja sitten tapaaminen meni ihan reisille, niin piti omin kätösin sitten lähteä tuntemattomaan. Jumalauta sitä sperman määrää...mä olin ihan vesiputous tai ainakin keittiönhana..