Tekeekö kyseinen fitness-pimu vielä? Olisi taas kiva saada sitä lihaksikasta ja timmiä kroppaa sekä täydellistä persettä
Uutiset:
Joskus. Vaikea saada aikaa
S postilla oli kaveri saanu kiinni heti ja treffit.
On yksi Suomen parhaista takapuolista mitä on päässy puristelee 👌❤️
Eikä muutenkaan valittamista..
Sama täällä. Kiinnostais nähdä muutava kuva lisää et kantsiiko lähteä kauempaa tapaamaan.
Kyllä IG seuraajia on niin paljon et ei ne tuttuja kaikki ole, vai🤔....mutta palveluntarjonta-asiaan. Kaiken otti mitä mulla on tarjota imi kyllä kahvaa myöten ja joka pisaran🙂omaan makuun liian lihaksikas mutta ku oli kehuttu ja viestiin heti vastas ni pakkohan se pillun puristusvoima oli käydä koittaa🙂Sama täällä. Kiinnostais nähdä muutava kuva lisää et kantsiiko lähteä kauempaa tapaamaan.
Yksityinen tili, eikä ota tuntemattomia seuraajia.
Kyllä IG seuraajia on niin paljon et ei ne tuttuja kaikki ole, vai🤔....mutta palveluntarjonta-asiaan. Kaiken otti mitä mulla on tarjota imi kyllä kahvaa myöten ja joka pisaran🙂omaan makuun liian lihaksikas mutta ku oli kehuttu ja viestiin heti vastas ni pakkohan se pillun puristusvoima oli käydä koittaa🙂Sama täällä. Kiinnostais nähdä muutava kuva lisää et kantsiiko lähteä kauempaa tapaamaan.
Joillain voi olla paljon kavereita harrastuksesta, ja uskon sen. Itse pääsin siksi seuraajaksi, koska nyt 2 vuotta vakkarina ja pistän häneen rahaa 2000-4000 tonnia kuussa