Törskiksellekin ilmaantunut useampia "rapsoja" nollapostaajilta joistan tuntemattomista suuruuksista. Jäljet taitaa johtaa joihinkin ihmesivustojen fekkiprofiileihin.
Uutiset:
Joey näyttää olevan ahkera raportoimaan Oulun neitejä. Olen tavannut hänet kahdesti viime vuoden puolella keväällä(toisen kerran siksi, että hänellä oli eri maili, enkä tiennyt kyseessä olevan se samainen henkilö. Muuten en olisi halunnut uudelleen tavata). Ehkä hänellä oli molempina kertoina huono päivä tai jotain sellaista, mutta jäi huonot/oudot fibat.
^
Mitä sä siis haet? Lähinnä ton ulkonäön osalta? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen.. 🤔
Oulussa käymässä ensiviikolla, saa suositella hyviä kahviloita;)
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas
Nyt kuulostaa oudolta. Siis Joey_T?
Joey_T:n itsekin tavanneena en pysty ymmärtämään miten hän ei olisi ok asiakas & sanoisin nimenomaan että viesteistä välittyy hyvin millainen henkilö vastassa. Siisti, käytöstavat todellakin kunnossa, vaikea kuvitella että kukaan saisi ulkonäöstä keksittyä mitään vastenmielistä ja kuvailisin jopa empaattiseksi henkilöksi. Mun kokemus on myös että kyseinen henkilö on rehellinen.
Joey-nimellä varailee muutkin aikoja kuin forkan Joey_T, joten kyse voi ehkä olla sekaannuksestakin.
Muuten tää nyt hieman haiskahtaa miksi ollaan haluttu luoda nikki ihan vaan jonkun haukkumista varten.
Tää vois olla hyvä kohta ulkopuoliselle (moderoinnin) puuttumiselle ja osapuolet vois selvitellä keskenään asioita.Niin mitenkä tulisi toimia?
Tässä ei ole nyt ihan oikeat toimintatavat ainakaan palvelun myyjän osalta. Asiakas-suhdetta ei ole mitään tarvetta lähteä puimaan tuolla tavalla julkisesti. Jos rajoja on rikottu puolin ja/tai toisin, niin voitte selvittää asiat keskenänne, tuollainen asiakkaan arvostelu asian tiimoilta julkisesti ei ole ok.