Mielenkiintoinen keskustelu. Minä olen tavannut joey_t:n kerran. Ulkonäkö oli mielestäni ihan ok. Käytös ok myös. Ei valitettavaa. Vaikutti hiljaiselta ja ehkä vähän yksinäiseltä sekä ujolta ihmiseltä. Sen vuoksi ainakin minulle tuli täytenä yllätyksenä, että juuri tämä henkilö on nimimerkin takana. Ainoa asia, joka jäi vaivaamaan minua on se, että joye_t aina uudelleen ja uudelleen vastaa ilmoitukseeni. Tyliin: "Moi! Olisi kiva nähdä uudestaan." Tämä tapahtuu aina miltein välittömästi kun aktivoin ilmoitukseni. Itselleni tulee fiilis, että minua ikään kuin kytätään. Siis ei tuossa mitään pahaa ole, mutta minä ahdistun tuollaisesta ja olen kokenut paremmaksi olla vastaamatta ollenkaan. Tiedän myös, että hän viettää foorumilla aimon osan päivästään ja en siksikään halua häntä tavata, etten päädy kirjoituksiin. Kahdesti olen laittanut ihan uuden ilmoituksen eri nimillä ja uusilla kuvilla. Silti molempina kertoina joey_t oli heti hollilla. Hän ja yksi toinen tyyppi olivat iso syy uuden ilmoituksen tekemiseen (tietenkin ilmoitusten perustiedot ja viesti olivat samat, mutten välttämättä maininnut pituutta, painoa jne). Myönnän, että oma ahdistus kynnys on todella matala asian suhteen, eikä mitään ikävää ole sattunut. Kuitenkin ihmettelen miten tämä joey aina tietää juuri minun olevan kyseessä. Hän varmaan tallentaa ilmoituksia ja sitten vertailee niitä keskenään? Meinaan, että tosi ylimalkaisesti olen itsestäni kertonut, etten paljasta liikaa. En tiedä onko tuossa mitään todellista syytä olla ahdistunut, mutta itseäni jotenkin oudoksuttaa moinen. Mutta ehkä hän on tehnyt sille kirjoittaneelle naiselle samoin? Alkanut seuraamaan todella tiiviisti ja siitä se neito on vetänyt kilarit. Itse laittaisin mielummin mailin/tekstarin, jos ongelmia ilmenisi. Pelottavaan käytökseen en usko minäkään ainakaan oman kokemukseni pohjalta, mutta jos jonkinlaisesta lievästä nettistalkkaamisesta syytetään, niin siitä on itselläni myös kokemus. Vaaraton sellainen, mutta omasta mielestäni vähän ahdistava. Mutta minä olen aika herkkis.