Lue tarina siitä niin ymmärrät, että kukaan ei tule miljardööriksi Venäjällä ilman valtion varojen koplausta. Jos huomasit niin en kehunut sen enempää muitakaan Venäläisiä.^ Mielenkiintoinen hahmo tuo Hodorkovski Venäjän historiassa. Ase ohimolla ottaa kaverilta miljardin, tulee uskoon ja parantaa tapansa. Sinänsä hänen puheensa Venäjän viemiseksi eteenpäin ei niin huonoja ole ollenkaan, mutta ehkä loppujen lopuksi on Venäläinen siinä missä muutkin jos valtaan pääsee. Se, että oppositiota edustava ihminen luo Suomelle Venäjän uhan niin ei liene kovin puolueeton taho ole kuunneltavaksi. Mitä muutakaan hän voisi sanoaOdotinkin jännityksellä, että miten yrität mitätöidä Hodorkovskin 😁 Joo, haluat vain maailman rauhaa ja Putinille vapaan väylän jotta äiti venäjän pojat eivät joutuisi vaaraan
Haluan kaikki pojat turvaan. Niin Ukrainalaiset kuin Venäläiset ja tappamisen loppuvan kokonaisuudessaan. Jos sinun ja minun kirjoituksista tekisi yhteenvedon niin jokainen sinun kirjoitus tukee tappamista ja minun kirjoitus ihmishenkien pelastamista.
Yritä välillä jotain uutta. Tuo trollihöpötys meni jo
Itseasiassa sinä taas otit termin trolli esiin 😁 Jos siitä haluat jatkaa, niin mielestäni sinun ulosanti menee tällä hetkellä siihen kastiin oikein hyvin. Tiedustelueversti Kari toi esille muutama vuosi sitten pitämässään luennossa Venäjän erilaisia vaikuttamistapoja, yhtä näistä hän nimitti tökeröksi vaikuttamiseksi. Se ei ole mitenkään vakavasti otettavaa, sen tarkoitus on lähinnä pitää meteliä ja kiinnittää huomiota. Esimerkiksi Bäckman menee tähän kastii, hyvä esimerkki hyödyllisestä idiootista. Sun trollaus on samaa tasoa, mutta luulen että se on vain omaksi huvikseen tehtyä. Kuten itse esiin nostamasi aliastehtailu.
Tuosta Horodovskista, asiantuntijat (ne oikeat sellaiset) ovat kanssani samaa mieltä tämän puheista. Niissä on vinha perä.