Seuraa erittäin vaikea kysymys. Pitäisikö Mariupolin antautua?
Helppo vastaus. Ei pitäisi.
Uutiset:
^Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi.
Inhimilliseltä kannalta varmaan pitäisi antautua, mutta sitten strategiselta/sotilaalliselta kannalta ei pitäisi antautua. Ja kun tässä raakalaismainen hyökkäys yritetään torjua, Mariupolin pitää koettaa pitää pintansa niin pitkään kuin suinkin mahdollista.
Tämä siis minun mielipiteeni.
Ihan mielenkiinnosta, oliko jossain mainittu että nimenomaan ... olisi kääntänyt tekstin englanniksi?
Seuraa erittäin vaikea kysymys. Pitäisikö Mariupolin antautua?
Helppo vastaus. Ei pitäisi.
^Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi.
Inhimilliseltä kannalta varmaan pitäisi antautua, mutta sitten strategiselta/sotilaalliselta kannalta ei pitäisi antautua. Ja kun tässä raakalaismainen hyökkäys yritetään torjua, Mariupolin pitää koettaa pitää pintansa niin pitkään kuin suinkin mahdollista.
Tämä siis minun mielipiteeni.
Kuitenkin nyt näyttää siltä että jos Mariupol ei antaudu, Venäjä surmaa kaikki kaupungissa olevat ukrainalaiset ja ottaa kaupungin haltuunsa. Jos Mariupol antautuu, Venäjä ottaa kaupungin haltuunsa mutta ei ole varmaa surmaako se kaikki.
Tuohon ei ole hyvää vastausta olemassa. Oikeastaan olen sitä mieltä että lännen johtajien tulisi kokoontua ja nujertaa Venäjä sotilaallisesti. Vaikka siitä seuraisi mitä hyvänsä. Eikä vain seurata vierestä miten venäläiset tuhoavat Ukrainaa.
Katsoin Maikkarilta Mika Aaltolan linkkaamia kuvia. Minkälainen sotilas voi ampua pikkulapsia?Käsittämätöntähän tuo on, mutta ... voi tollasta paskaa tehdä, eikä taida tarvita olla edes ...n perinteiseen tapaan vodkalla kyllästetty sotilas.
Katsoin Maikkarilta Mika Aaltolan linkkaamia kuvia. Minkälainen sotilas voi ampua pikkulapsia?
Neuvostoliiton aikoihin aina sen hajoamiseen saakka moni muukin valtio on ollut aivan samanlaisia valehtelijoita ja murhaajia. Hyvänä esimerkkinä Yhdysvallat. Eletään kuitenkin vuotta 2022 eikä 1980-lukua...joten se siitä.