Slava Ukraini!
Uutiset:
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia.
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?
Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Järjen ääni. Venäläiset ystäväni ovat edelleen ystäviäni. Ei ole heidän vika jos yksi aivopesty 70v psykopaatti menee bunkkerissa tiloihin ja määrää sodan. Se saatanan kaheli on ollut siellä bunkkerissa jo kaksi vuotta.
Tahallaan väärin ymmärtäminen on väärä tulkinta, se ei ollut tarkoitukseni.Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Siis kehotan olemaan varovainen boikottien kanssa koska kaikki venäläiset ja varsinkaan suomessa asuvat venäläiset eivät kannata Putinin toimia. Haluatko nyt ihan tahallasi ymmärtää väärin vai etkö vain ymmärrä?
Venäjällä vanhempi väki jotka ovat valtion television tietojen varassa, ovat ihan Putinin messissä. Nämä ovat tottuneet kovaan komentoon ja yhden ihmisen ehdottomaan johtoon. Aikoinaan tsaari, tsaari korvattiin kommunisteilla, mutta sama meininki, yksi yli kaiken ja tämän sana on pyhä. Melkein kirjaimellisesti.Mulla on työkaveri, eräs vähän yli 50v rouva, jolla on hyvä ystävä Venäjällä. Ystävänsäkin on nainen, en tiedä ystävyydestänsä sen tarkemmin kuin että juttelevat usein netissä. Viime aikoina aiheena on ollut paljon Ukrainan tapahtumat ja työkaverini kertomusten mukaan tämä venäläinen nainen kuuluu juuri tuohon ensimmäisessä kappaleessa mainitsemaasi porukkaan. Sota on oikeutettu jne. Työkaverini mielestä ystävättärensä on "aivopesty" ja niinpä hän miettii miten saisi ystävänsä ymmärtämään asioita toisin. Ei ole rakentavaa sanoa "olet väärässä" ja "minä olen oikeassa" koska sillä ei voita mitään. Työkaverini kertoo että he melkeinpä jopa riitelevät välillä mutta kohta totetavat että puhutaan jostakin muusta ja muistuttavat toisilleen ystävyydestään.
Sitten on tämä porukka joka matkustelee, käyttää somea ja lukee netistä maailman uutisia. Nämä osallistuvat isolla riskillä Putinin vastaisiin mielenilmaisuihin ja laittavat tulevaisuudessa Putinin tai saman henkisen seuraajan vaihtoon. Käsittääkseni matkahutsut ja muissa maissa asuvat ovat juuri näitä. Melkein aina.
Sitten on tämä porukka joka matkustelee, käyttää somea ja lukee netistä maailman uutisia. Nämä osallistuvat isolla riskillä Putinin vastaisiin mielenilmaisuihin ja laittavat tulevaisuudessa Putinin tai saman henkisen seuraajan vaihtoon. Käsittääkseni matkahutsut ja muissa maissa asuvat ovat juuri näitä. Melkein aina.
Urheilijoiden boikotointi kisoissa ymmärrän jotenkin, kun yleenä nuo venäläiset huippu-urheilijat toimivat Venäjän valta-eliitin pr-kasvona, rahanpeussa ja niiden julkisuuskuvan kiillotuksessa. Huorat tuskin siinä toimivat. Eikä niiden boikotointi tee muuta kuin että alkavat esiintyä muiden maiden kansalaisina.