Tapasin tänään Helsingissä nuoren palveluntarjoajan. Hän oli pieni, siro ja aivan enkelimäisen kaunis tyttö upealla tummalla tukalla. Hyvin kiltti ja huolehtivainen siitä, että kaikki on hyvin. Se nuoruus... tajusin, että hän on nuorempi kuin nuorin omista lapsistani. Olin melkein kolme kertaa häntä vanhempi. Jotenkin nousi pala kurkkuun ja ajattelin, että mitä hemmettiä olen tekemässä. Tunsin itseni perverssiksi. Pyysin, että edetään ihan hitaasti ja rauhassa. Ja kyllähän kaikki meni hyvin, ja olin jotenkin niin varovainen kuin osasin. Tarjolla olivat molemmat raput ja kovin tuntui nauttivan niin kuin toki minäkin. 1,5 tuntia meni äkkiä.
Olen aiemminkin tavannut jokusen nuoren, kuten ihanan ViviMatildan. Mutta nyt kyllä tuli sellainen tunne, ettei tämä ollut oikein. Enhän minä voi naida tyttöä, joka on nuorempi kuin nuorin lapseni. Vaikka kuinka vapaaehtoisesti alalla olisikin. 20-kymppinen on tosi nuori tyttö, mutta 30-vuotias on nuori nainen ja siinä on iso ero. Tällaista vähän häkeltyneenä pohdiskelen.
Mitä muut varttuneemmat turskat eli tuollaiset yli 50-vuotiaat ajattelevat?
Ylilääkäri
Olen aiemminkin tavannut jokusen nuoren, kuten ihanan ViviMatildan. Mutta nyt kyllä tuli sellainen tunne, ettei tämä ollut oikein. Enhän minä voi naida tyttöä, joka on nuorempi kuin nuorin lapseni. Vaikka kuinka vapaaehtoisesti alalla olisikin. 20-kymppinen on tosi nuori tyttö, mutta 30-vuotias on nuori nainen ja siinä on iso ero. Tällaista vähän häkeltyneenä pohdiskelen.
Mitä muut varttuneemmat turskat eli tuollaiset yli 50-vuotiaat ajattelevat?
Ylilääkäri