Ootteko nuolleet maksullisen pinppiä? Itseäni kiinnostaisi ajatus mutta vielä en ole rohjennut kysyä keltään. Onko vinkkiä kuka antaisi tätä ilman extrahintaa?
Uutiset:
No kannattaa miettiä tarkkaan, että mihin kielensä laittaa. Tässä mun kieli kun kerran nuolaisin vahingossa piNppaa.
Ootteko nuolleet maksullisen pinppiä? Itseäni kiinnostaisi ajatus mutta vielä en ole rohjennut kysyä keltään. Onko vinkkiä kuka antaisi tätä ilman extrahintaa?Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.
...
Vakavasti puhuen, niin asia selviää kysymällä. Usein ei tarvitse edes kysyä, koska se on kerrottu jo ilmoituksessa.
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.0.html
Verrattain turvallista noi nuolemishommat kyllä on.
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.Siis häh, onko muka jotain muutakin tapaa nuolla pillua
Olen nuollut muutaman kerran tunnin putkeen, saanut orkut PT:lle mutta en alennusta joten en tiedä kannattaako sitä nuolaista 😜🤔Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.
Tämä on joskus paha rasti, mutta onnistuu yleensä. Kerran nuolin puoli tuntia yhteen menoon, mutta en onnistunut tuottamaan orkkua. Minulle seurasi tästä rangaistusmaksu 50€.
Vakavasti puhuen, niin asia selviää kysymällä. Usein ei tarvitse edes kysyä, koska se on kerrottu jo ilmoituksessa.