Olen pari kertaa kysellyt datingin kautta, että onko Pori listalla tällä kertaa. En ole saanut vastausta.
Mitä vanhemmaksi tulee, niin sen vähemmän viitsii hupakoiden perässä ajella. Turussa käynti tarkoittaa 3,5-4h autossa istumista. Tampereella käy vähän vähemmällä. Ehkä noin 2h45min edestakaisin. Lähinnä, jos tulee muutakin menoa noihin kaupunkeihin, niin silloin vilkuillut, mitä olisi tarjolla ja pyrkinyt käyttämään tilanteen hyväksi. Välillä jopa järjestellyt vähän sen mukaan, että jos näkee jonkun itseä kiinnostavan olevan samoihin aikoihin menossa kaupunkiin, niin vaihtanut vähän päivää.
Puhelimella hupsuja yleensä häiritsen vasta silloin, jos olen jo sopimassa aikaa. Datingissä Isabella BigCock on kyllä aina vastaillut asiallisesti ja lupaillut poiketa Porissakin seuraavalla Suomen turneella. En tiedä, onko hän ihan liikaa minulle, mutta testaamalla sen sitten tietää.
Pointtini olikin se, kun mainitsit että hyvin harvoja neitoja on "to do" -listalla, niin sitten ehkä olisi kiinnostusta niiden eteen hieman näkemään vaivaa. Ja ymmärrän tuon että meneehän siihen ekstra aikaa. Itsekin toki mielelläni nään hupakkoa omalla paikkakunnalla ja toki helsinki on siitä hyvä paikka, että täällä lähes kaikki kyllä pistäytyy. Mutta on sitä ajettu esim tampereelle ekstempore tapaamaan ninnineitiä 45minuutiksi . Eikä kaduta tippaakaan, kun toistaiseksi jäänyt viimeiseksi kerraksi. Olen myös matkustanut kertaalleen toiselle puolelle eurooppaa ainoana ajatuksena päästä tietty hupakointi kokemus toteuttamaan. Lennot järjestyi alle pariin hunttiin ja majoitus ja muut kulutkin lopulta olivat aika huokeat. Hupakko ei niinkään
Mutta realistisempaa on matkata vaikkapa zurichiin, lontooseen tai barcelonaan kuin saada se neitokainen tänne, jos hän yleisesti vaan asustaa x paikassa. Jos neitokainen asuu lontoossa ja huoraa siellä niin eipä taida olla kauheasti motia lähteä esim kylmään pohjolaan. Kun suurkaupungissa kyllä riittää clienttia. Toki aina saa toivoa.