Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sabrina  (Luettu 53298 kertaa)

Poissa abc008

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sabrina
« Vastaus #60 : Toukokuu 22, 2024, 06:25:09 »
Käyttääkö kumia kun ottaa suihin molemmille?

Ja nyt näyttää olevan tre käymässä...

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : Toukokuu 22, 2024, 22:39:13 »
Perus-epistolaa on että ennen anaaliseksiä täytyy aina puhdistaa suoli kunnolla
bideesuihkulla. Paskan haju ja paikkojen sotkeutuminen tappaa tunnelman takuuvarmasti.

Panot aina kumilla ja suikkarit luomuna, tämä on oletus ts-osaston kanssa.
En ole tässä skenessä törmännyt kondomin käyttöön suikkarissa, vaikka varmasti joku sitäkin tekee.
You and me, part-time lovers

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #62 : Kesäkuu 01, 2024, 19:25:19 »
Perus-epistolaa on että ennen anaaliseksiä täytyy aina puhdistaa suoli kunnolla
bideesuihkulla. Paskan haju ja paikkojen sotkeutuminen tappaa tunnelman takuuvarmasti.

Panot aina kumilla ja suikkarit luomuna, tämä on oletus ts-osaston kanssa.
En ole tässä skenessä törmännyt kondomin käyttöön suikkarissa, vaikka varmasti joku sitäkin tekee.

Kyllä aika moni ts hupakko ottaa asiakkaalta kortsun kanssa pelkästään suihin, mutta heitä saa aina maistella luomuna. Mikä ei yllätä.
Kerran olen kokeillut perseen puhdistelua vesipesulla ja se oli viimenen kerta, jos ruokavalio on kunnossa niin paskalla käynti riittää melkeinpä joka kerta takaamaan sen tuloksen että suoliston ekat 30cm on ihan suht puhtaana, saattaa siellä joskus joku pieni kikkare olla seinämässä mutta ei ole kyllä sillä leikit keskeytynyt.

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #63 : Kesäkuu 04, 2024, 15:10:03 »
Käyttääkö kumia kun ottaa suihin molemmille?

Ja nyt näyttää olevan tre käymässä...

Ja owona molempiin suuntiin siis onnnistuu kyllä sabrinan kanssa.

Poissa Anderson92

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Kesäkuu 04, 2024, 23:10:35 »
Kirjoitetaanpas tännekkin sivustolle oma kokemus sabrinasta. Työreissulla viimeviikolla Joensuussa ja huomasin sabrinan olevan täällä päin. Paljon lukenu ja kehuttu tapaus. Laitoin viestiä watsapilla ja vastaus tuli takuuvarmasti vähän jälkeen. Sovittiin vähän aikatauluja ja nehän natsas. Watssapissa pyysin että laittais vielä pari kuvaa ja voi veljet että jos toi on aito niin oia kyllä upeeta.
Paikalle saavuin ja osotelöyty ja ovi helposti. Oven aukas todella seksikäs , naisellinen sabrina nahkaisissa alusvaastteissaan. Ilmestys oli semmoinen että ei hubin sivuilta saa selata että parempaa löytää! Timmi kroppa, tissit todella siistit, uskomaton perse ja kaunis näky. Poskipusut ja raha vaihto omistajaa ja nopea suihku pakko oli käydä ottaa. Suihkun jälkeen sabrina ohjasi huoneeseen missä aloitettiin ihanalla suutelulla ja toistemme kroppien turustumisella. Pyysin sabriinaa ottamaat itse vaatteet pois ja sen ase on oikeasti iso ja paksuhko! Sabrina sängylle sellään ja pakko oli kokeilla miten syvälle semmosen saa nieluun, ei sitä saanut pohjaan asti kun kokoa oli! Sit vaihettiin rooleja ja kyllä osas ottaa suihin taivaallisesti. Pohjaan asti otti vaikka ei itselläkään pienimmästä päästä ole! Sitten pyysin sabriinaa että voisko hän tulla sisääni. Menin polvilleen ja sabrina veti hupun päälle ja liukkarit tiskiin. Pyysin varovasti lähestynään ja tulemaan sisääni. Mutta kun olin itse niin kiimassa niin painon itse sabriinaa vasten ja tuntui kyllä olo täydeltä! Sabrina alkoi hitaasti tekenään työntöjä ja pyysin lisöämään tahtia. Sabrina alkoi naida rytmikkäästi ja lujaa, välillä pohjaan asti ja pysäytti ja sanalla suuteli kaulaani. En ole koskaan tuntenut vastaavaa euforiaa! Vaihdettiin asentoa että menin selälleen ja tyyny alle ja jalat ylös. Sabrina sisään ja sabrina teki paljon kehutun liikkeensä, eli ottamaan suihin samalla kun nai valtikallaan. Tämmöistä tunnetta en aijemmin ollut tuntenut ja se tuntui taivaalliselta että tulin sabrinan suuhun ja sabrina imi kaikki pihalle ja samalla nai reilusti ja laittoi kalunsa pohjaan asti. Tämä kokemus menee top2 joukkoon , mitä hupakointia tullut harrastettua!
Setin jälkeen perus suihkut ja small talkit, kuulemma menossa nyt lappeenrantaan ja kouvolan suuntaan ja vissiin turkuun vielä! Nyt käykää rohkeasti tapaamassa tämä leidi! Rahalla vastinetta aivan varmasti! Tästä ei enää ts kokemus parane! :inlove: :behind:

Poissa Rajustihella

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Kesäkuu 17, 2024, 09:23:49 »
Hän on tulossa perjantaina Turkuun mutta poppersit kuulemma jäänyt edelliseen asuntoon. Onko tietoa mahtaako Turusta löytyä poppea lyhyellä varoitusajalla? Luulen etten tuollaista kankea kykene ilman apuja ottamaan.

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #66 : Kesäkuu 19, 2024, 22:38:28 »
Poppea en ole koskaan testannut. Itseänikin kuitenkin epäröintiä aiheuttaa hänen kankensa koko. Olen viestitellyt hänen kanssaan, ja hän houkutteli minua tapaamaan Turussa. Jos sitä sitten ajaakin melkein neljä tuntia yhteensä, eikä onnistukaan. Eikai se selviä testaamatta.

Poissa Rajustihella

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : Kesäkuu 20, 2024, 08:21:05 »
Poppea en ole koskaan testannut. Itseänikin kuitenkin epäröintiä aiheuttaa hänen kankensa koko. Olen viestitellyt hänen kanssaan, ja hän houkutteli minua tapaamaan Turussa. Jos sitä sitten ajaakin melkein neljä tuntia yhteensä, eikä onnistukaan. Eikai se selviä testaamatta.

Jos mä saan tapaamisen järjestymään kun Sabrina on Turussa niin voin tänne kirjoitella! Saat mielipiteen sellaiselta joka myös jännittää hänen kokoaan! Hän oli joltain asiakkaalta saanut lahjaksi poppersia eli sekin on mahdollista nyt! Kiitos tälle herrasmiehelle!

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #68 : Kesäkuu 20, 2024, 08:45:59 »
Mielenkiinnolla kuulen käynnistäsi.

Poissa Rajustihella

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : Kesäkuu 20, 2024, 17:29:54 »
Mielenkiinnolla kuulen käynnistäsi.

Nyt on visiitti takana ja oikein positiivinen kokemus, vaikkakin olin aivan liian tiukka pano hommiin. Tapaaminen oli pitkälti samanlainen kuin monella muillakin täällä kirjoittaneilla! Oven avasi upea nainen korkeissa koroissa ja seksikkäissä alusvaatteissa. Lämmin vastaanotto halauksin ja suudelmin. Hänen kalunsa kun sai ulos stringeistä niin jatkoi vain kasvamistaan! Sitten siihen asiaan mikä ei itsestäni johtuen onnistunut eli olin aivan liian tiukka hänen isolle kalulleen. Poppers auttoi hiukan mutta jouduin viheltämään pelin poikki kun tuotti liikaa kipua. Hommat viimeisteltiin kuitenkin melkein samalla tavalla kuin muillakin mutta hän tyytyi hieromaan kaluaan aukkoa vasten samalla ottaen suihin. Mutta muuten paras yksi parhaista ts kokemuksista joita minulla on ollut! Todella ihana henkilö ja ennen lähtöäni höpöteltiin mukavia jonkin aikaa!

Jos suunitelee hänen tapaamistaan ja jännittää kokoa niin suosittelen lämmittelemään ainakin hyvin! Itse en juurikaan leiki anaalileikkejä muuten joka varmasti vaikeuttaa asiaa.

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #70 : Kesäkuu 21, 2024, 22:10:27 »
Ok. Wikissä näytti olevan vielä Helsingissä, mutta eipä nuo aina ole ajantasalla. Jos on vielä viikonlopun jälkeen Turussa niin lienee testattava. Kiitokset raportista.

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #71 : Kesäkuu 21, 2024, 22:35:20 »
Naapurin puolella olikin jo Turussa.

Poissa abc008

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Kesäkuu 24, 2024, 18:05:22 »
On kuulemma tulossa jkl loppuviikosta.

Niin paljon palvelut maksoi?

Poissa Arska75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #73 : Kesäkuu 26, 2024, 18:39:34 »

Poikkeuksena moniin, hintatietoa löytyy sw puolelta

Poissa abc008

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #74 : Kesäkuu 26, 2024, 20:59:32 »
Reissussa niin netti ei toimi kunnolla ja en pääse sw enkä naapuri sivuille?

...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2024, 21:57:56 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa esa69x

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : Kesäkuu 27, 2024, 18:06:50 »

mikset kysy häneltä itseltään? niin mä ainakin toimin sovin kaikesta etukäteen pt:n kanssa

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #76 : Heinäkuu 02, 2024, 10:34:30 »
Viis kautta viis ulosanti. Setä hyväksyy  :drinking:

Poissa naut1skelija

• Sr. Member
« Vastaus #77 : Heinäkuu 02, 2024, 13:51:22 »

mikset kysy häneltä itseltään? niin mä ainakin toimin sovin kaikesta etukäteen pt:n kanssa

Miksi sitä ei voi tähän kirjottaa?

200 30min
300 60min,

Hyvää palvelua saa. Ja ne jotka selittää et jollain ollut yli 20cm ja ottanut sisäänsä ja ei mene sabrinan valtikka sisään (en nyt tarkoita ketään tässä keskustelussa erityisesti)

Nii suhteuttuna 21cm dildoon niin ei se sabrinankaan ase juuri yli 18cm ole. Mutta onhan siinä kokoa ja muotoa varmaan aikalailla kaikille, myös minulle. Käyryys hieman luo haasteita tiettyihin asentoihin ja suu seksiin, mutta 5/5 seuraa ja tuli itsekin käytyä vantaalla.

Poissa abc008

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #78 : Heinäkuu 02, 2024, 19:28:10 »
Joo oli huikea kokemus.

Suosittelen.

Poissa Ippon69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #79 : Heinäkuu 11, 2024, 05:24:08 »
Kukaan ei ole tuntunut nii hyvältä ku Sabrina. Kulli osui kyllä nii oikeaan paikkaan että lasti lensi pelkästä ottamisesta. Istuin ensimmäisenä päälle ja tunsin heti että anaali orgasmi on lopputulema. Pitää mennä uudestaan kokeileen voiko tuntua yhtä hyvältä toisellakin kerralla.