Terve!
Päätin se minäkin tänne sitten viimein rekisteröityä, vaikka laiska olenkin kirjoittelemaan minnekään foorumeille. Laiska en kuitenkaan ole hupakoinnissa, vaan ihan aktiivisesti teen keikkaa ja keikoillakin teen aktiivisesti, eheh.
Olen 30+v, ja näissä hommissa olen ollut kevättalvesta 2017. Alusta asti olen tehnyt tätä sydämelläni, ja saankin eniten kiitosta läsnäolosta ja aidosta GFE:stä. Niin kornilta kuin se ehkä kuulostaakin, niin välitän jokaisesta asiakkaasta ja kunnioitan ihmisiä (siihen asti, kun minuakin kunnioitetaan). Yksi vahvuuksistani on ihmisten kohtaaminen.
GFE tulee vakiona, ja vaikka vaikutankin kiltiltä naapurintytöltä, niin oikein mielelläni vaihdan pyydettäessä alistavan/dominoivan puoleni päälle ja näytän, "mistä kana pissii", josta päästäänkin siihen, että lisäksi minulla on erityistaito saada itseni ejakuloimaan (ja huutamaan).
Teen pääasiassa outcallia Rovaniemellä, mutta olen alkanut järjestää täällä myös incalleja suuren kysynnän vuoksi. Reissujakin teen ympäri Suomea useamman kerran vuodessa, miksei joskus ulkomaillekin.
-Sini