Kappas, tämä ketju jäänyt multa huomaamatta.
Aura moi, eli Aurora Elomaa kokonaiselta taiteilijanimeltäni! Kirjoittamishetkellä hupsuillut kohta kaksi vuotta. Tarjoan GFE:tä ja dominaa, ja vaikka ihan sitä pikasuikkariakin. Oikeastaan suostun monenlaisiin juttuihin, mitä vaan osaan tehdä. Dominaa harjoittelen ja opettelen kokoajan enemmän. Seksuaalisuus ja seksologia on mun intohimo, työ ja harrastus, ja kehitän itseäni jatkuvasti.
Mua on kehuttu mun aidosta läsnäolosta, hymystä ja jumalaisen terhakkaista luomurinnoista. Ilmoittelen 25-vuotiaana, vaikka vanhempien asiakkaiden mielestä menisin nuoremmastakin. Kroppa normaalipainoinen, ei tatskoja tai muita kehonmuokkauksia; meikki luonnollinen ja tukka punainen ja lyhyt. Käsitöissä olen erityisen taitava ja mun ratsastukseen on hankala olla laukeamatta
Laadukas, lämmin ja alusta loppuun kestävä asiakaspalvelu on mun bravuuri. Paljon kivempi kilpailla palvelun tasolla kuin hinnalla.
Keikkailen säännöllisesti Tampere - Helsinki - Turku - Rauma -neliötä, ja silloin tällöin eksyn myös sen ulkopuolelle. Päivystän, eli ennakkovarauksia en ota, tai muutenkaan suunnittele pitkälle etukääteen missä kaupungissa olen seuraavaksi. Nettisivuiltani ja sosiaalisesta mediasta saa tietää missä kulloinkin olen.
Ihanaa olla täällä ja jakaa ajatuksia tästä maailman parhaasta ammatista! <3
Pusutellen!
Aurora Elomaa / Lummelintu