Laitetaas nyt vielä tännekin - kiva SR & Minni että ootte liittyneet joukkoon!
Uutiset:
Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.
Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.
Vaikka kuinka on supliikkimies, kannattaisi silti miettiä millä tavalla asiat ilmaisee jotta saa niitä asiakkaita.
Ei jatkoon.
Noh, ehkä mä en vaan tajua. Itselleni ei oo koskaan miesten ulkonäkö ollut kovin tärkeää. Ne vastenmielisyyden tunteet tulee ihan muusta jos on tullakseen. Vaikka nyt esimerkiksi tuollaisesta ulosannista.
Jossakin välissä käytin näitä palveluita kohtuullisesti. Kunnes keksin että työkseni kun myyn kaikkea persereiästä perämoottorin niin alampa myymään itseäni.
Parivuotta leikkinyt ja välillä naapurissa ilmoitellut. Yllätyin että ihan normaalit suomalaiset naiset ostaa läheisyyttä. Ja maksaa siitä jopa enemmän kuin mitä normaali hupakko veloittaa tunnilta.
99% haluaa läheisyyttä , kosketusta ja huomiota.
Eli vaikka mulla ei ole maitotölkin kokoista kullia niin 37v 189/80 supliikki herrasmies keikkailee aina välillä.Toki aika vakiopiiri muodostunut..
Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.
Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.