Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma! Olen 33-vuotias, 168 cm pitkä ja 65 kg painava luonnollinen, suomalainen, punatukkainen Domme. Teen töitä Villi Kartanolla, Kirkkonummella. Luonteeltani olen kiusoitteleva hurmuri, varmaotteinen auktoriteetti ja hellästi hyväilevä rakastajatar. Roolini riippuu päivästä ja totta kai asiakkaan toiveista. Mun luokse ovat tervetulleita niin ensikertalaiset kuin kokeneetkin tekijät sukupuolesta, iästä, kehosta tai taustasta riippumatta.
Työssäni olen kiinnostunut valta-asetelmilla leikittelystä, vaatefetisseistä, sitomisesta, piiskauksesta ja roolileikeistä. Nautinnollisen kivun tuottamisen ohella tykkään myös hellän kosketuksen antamisesta ja hyvän olon tuottamisesta, joten kanssani onnistuvat niin pehmeät kuin rajutkin sessiot.
Vaikka suhtaudun työhöni vakavasti, näkee minua harvoin vakavalla naamalla. Tykkään nauraa, kiusoitella ja naljailla. Ilkikurinen ja hurmaava ovatkin kaksi minua parhaiten kuvaavaa sanaa! Itsestäni pidän huolta terveellisillä elämäntavoilla, urheilulla ja hemmottelulla. Yksityiselämässä viihdyn myös alistettavan roolissa, joten monipuolisen kokemukseni myötä ymmärärn erilaisia tarpeita ja sitä, mitä asiakas kokee session aikana.
Arvostan yksityisyyttä, turvallisuutta sekä yhdessä sovittuja sääntöjä ja rajoja. Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).
Onpa fantasia mikä tahansa, haluan kuulla siitä lisää ja toteutan sen mielelläni!
Jag pratar också flytande svenska.
I'm fluent in English as well.