Enpä ole ilmeisesti mitään kunnollista esittelyä itsestäni tänne kirjoitellut, joten hoidellaanpa se nyt näin "hyvissä ajoin" sekin.
Olen 40-vuotias, nuorekas äiti-ihminen. Ulkoisesti kuvailisin itseäni seuraavasti: pituutta 175cm (koroilla reippaasti enemmän 😌), paino ei kerro juuri mitään, mutta keikkuu siinä 60kg:n hujakoilla. Pitkä ja hoikka.
Itse tykkäisin, jos saisin treenillä kropan taas vähän timmimpään kuntoon, vaikka kehooni ovat kyllä monet tässä matkan varrella ilman jatkuvaa, aktiivista treeniäkin ehtineet kovasti tykästyä.
Tisut ovat melko pienet, en mikään povipommi ole ikinä ollut (paitsi imetysaikaan). Albumista löytyy jotain kuvaa niistäkin.
Punapää-geenejä löytyy, muttei niin paljoa, että hiuskuontalo olisi luonnostaan porkkanan värinen, joten punaisten hiusteni salaisuus löytyy kaupan hiusvärihyllystä.
Alapääni sokeroitutan säännöllisesti, "vauhtiraita" löytyy.
Sormenkynnet lakkaan tavallisesti vain jos tarpeeksi etukäteen sitä toivotaan. Pitkät kynnet eivät sovi yhteen harrastusteni, muun siviilielämäni ja hierontojen kanssa. Joten sellaisia on täältä turha odottaa.
Silmälasit, check. Takaavat kunnon sihteeri- / opettajatarlookin. 😌
Jos tykkää isoista häpyhuulista, niin täältä löytyy! Eikä klitoristakaan tarvitse suurennuslasin kanssa etsiä. 😅
Muilta ominaisuuksiltani olen helposti lähestyttävä, mukava, ystävällinen, jonkinlaisen huumorintajun omaava, (joidenkin mielestä olen jopa hauska), empaattinen, läsnäoleva, aito, intensiivinen, vahvan seksuaali-energian ja hoivavietin omaava, "hieman" ilkikurinen ja luotettava.
Aloitin seksityöhommelit kiltisti fetissivideoita väsäämällä vuonna 2017 ja itse seksityön vuoden 2018 puolella.
Tällä hetkellä eivät peruspanot kiinnostele itseäni, vaan palveluvalikoimaani kuuluvat gfe-tyyppiset muhinoinnit, läheisyyshoidot, tantriset hieronnat (myös body to body), joihin suosittelen vähintään tunnin aikaa, puolitoista tuntia alkaa olla jo erinomaisen hyvä setti, kahdesta tai kahdesta ja puolesta tunnista puhumattakaan.
Hierontani sisältävät pitkällisen ja nautinnollisen genitaalialueiden hieronnan lopuksi ja niihin on mahdollista yhdistellä muitakin juttuja, kuten eturauhashierontaa, seksiä, suuseksiä, sidontaa, kultaisia suihkuja ja muuta mukavaa.
Lisäksi tarjoilen erilaisia roolileikkejä, fetissihommia ja sessioita, jotka voivat luonteeltaan olla hyvin monenlaisia. Niin lempeän kannustavia, äidillisen ankaria, leikkisiä, dominoivia, kivuliaita kuin hoivaaviakin. Minulta saa tarvittaessa mojovan selkäsaunan, mutta mikään hc-domme en ole, eli jos kaipaa todellista extremeä, kannattaa kääntyä jonkun toisen palveluntarjoajan puoleen.
Olen saanut paljon ihanaa ja positiivista palautetta kaikista palveluistani. Jostain syystä luonani on pääsääntöisesti käynyt vain toinen toistaan ihanampia asiakkaita, etenkin tämän viimeisen vuoden sisällä.

Työhuoneeni sijaitsee Helsingissä, Pohjois-Haagassa.
Lämpimästi tervetuloa tutustumaan palveluihini! ❤️