Oi kiitos MariaEnkeli(ni) <3
Parastani panen, eiköhän riitä

Parastani panen, eiköhän riitä

Uutiset:
Terve kaikille! Päätinpä mielenkiinnosta tehdä profiilin myös tälle alustalle.
Aloitin juuri marraskuun aikana dominapalvelujen tarjoamisen Tampereella taiteilijanimellä "Miss Mira Kira". Palveluni on sinänsä laadultaan hieman erikoisempi ja harvinaisempi, sillä sen ydinkohderyhmänä ovat nimenomaan AB/DL-fetisistit, klismafiilit ja lääkärileikeistä fantasioivat ihmiset, vaikka luonnollisesti teen myös perinteisempiä dominointisessioita. Olen haaveillut tällaisen "virkistyspalvelun" aloittamisesta jo vuosia, ja jo ensimmäisten livesessioiden tekemisen jälkeen olen voinut myös todeta, että päätös aloittaa toiminta vakavissaan oli oikea – en ole pitkään aikaan kokenut oloani näin voimaantuneeksi ja euforiseksi! <3
Triviatietoina itsestäni voin kertoa, että olen 27-vuotias, panseksuaalinen, trans- ja korkeakoulutaustainen nainen (181/75), joka rakastaa musiikkia, ruoanlaittoa ja luontoaktiviteetteja. Jälkimmäisistä erityisesti uinti ja kalastus ovat lähellä sydäntäni, jonkinlainen vesieläin taidan siis olla.
– M
Hei kaikille, esiinnyn vaikka toisaalta koen tämän olevan comeback 😘
Olen Fanni, 27, opiskelija, olen 150cm aasialainen sportti-malli, suomalaisella käyttöjärjestelmällä.
Tämä on mielestäni aina ollut hauskaa, ja täällä on hauskoja juttuja!
Olen tuttavallinen, utelias ja iloisella elämän asenteella varustettu taskuraketti. Nautin niin hauskanpidosta kuin syvällisestä älykkäistä keskustelusta.
Vapaa-ajasta nautin urheillen, luonnossa ja eri kieliä opiskellen. Olen myös kiinnostunut autoteknologiasta! 🚀
Pus pus!
HUOM !!
15-16.2 hotelli varattuna turun keskustasta. Tapaan vain muutamia joten varaa pian 30 min tai tunnin aikasi kahdenkeskiseen tapaamiseen
Olen 100% suomalainen, vaalea, pitkä hiuksinen söpö ja kaunis , puhdas tyttö. TURUSTA!!
Luotettava!
Naturaali aito naapurintyttö, ilman täytteitä ja ilman feikkiä
Aidolla hymyllä ja hyvällä huumorintajulla
Olen sporttinen ja notkea. Harrastan tankotanssia, kuntosalia ja ratsastusta.
Kanssani pääset nauttimaan hyvin pidetystä nuoren naisen kehosta !
Jos pidät siitä että sinut otetaan hymyssäsuin vastaan ja kohdellaan kuin aitoa ihmistä eikä kuin liukuhihna asiakasta, olen sun juttusi 💕
Pidän seksistä hyvin paljon ja nautin siitä kun huomaan toisen himon ja halun kiihtyvän.
Laukean välillä itsekin aika helposti, joten jos haluat tuntea orgasmin kullisi ympärillä, sormiesi ympärillä tai vaan nähdä sellainen, se voi olla mahdollista.
Olen myös todella hyvä kuuntelija ja keskustelija. Teen sitä myös mielelläni. Omistan hyvän maalaisjärjen.
Annan kaikkeni yhteisessä ajassamme että sinä viihdyt ja saat tyytyväisen olon ja hymyn huulille joka kestää päiviä..
Itse odotan mieheltä 100% puhtautta ja luotettavuutta. Hyviä käytöstapoja ja molemminpuolista kunnioitusta.
Niitä sinullekkin annan
Tykkään käyttää myös snap chattia eroottisessa mielessä.
Live videoita ja kuvia kertamaksulla tai kuukauden tilauksella 🍑
Joten sitäkin kautta onnistuu turvallisesti tutustuminen ja kiihottavan henkilökohtaisen materiaalin saanti.
Turvallinen ensiaskel vaikka parisuhteessa olevalle joka kaipaa turvallista seikkailua tai vaihtelua 👻
Ole yhteydessä sähköpostin kautta, tai telegramin kautta vastaan aktiivisesti ja nopeasti 🙂
Voin tulla autolla noin 50km turusta. Pidemmät matkat sovittavissa
Huom! Ei anaalia, ei suutelua. Kaikessa limakalvokosketuksessa kumi
Hei kaikki ihanuudet.!
Olen Helsingissä vastaanottava naapurisivuston Cameltoe.
Hyvin ystävällisesti haluan pyytää teitä ihanat asiakkaat olematta kirjoittamatta minusta minkäänlaisia kokemuksia/arvosteluja vaikka kuinka paljon haluaisitte kehua minua.
Tapaan asiakkaitani hyvin luottamuksellisesti ja useamman kerran eri foorumeille on valunut arvostelujen sekaan vahingossa sen verran selkeitä tuntemerkkejä että siviilissä on tullut inhottavia kysymyksiä vastaan ihmisiltä joiden en olisi halunut saavan tietää salaisesta harrastuksestani.
Jos jollain on jonkunlaisia epäilyksiä pitävätkö kuvani paikkansa tai muuta vastaavaa, niin niitä on naapurisivustolla äänestetty riittävän monta kertaa paikansa pitäviksi, samoin saa tulla kääntymään ovellakin mikäli vielä epäilyksiä
Toivottovasti ymmärrätte ja kunnioitatte pyyntöäni. Suukkoja
En vietä aikaa tällä foorumilla, yhteydenotot parhaiten tavoittaa minut naapurisivuston ilmoituksen yhteystietojen kautta ja mikäli joku jo miettimässä tapaamista kanssani, olen vielä nyt viikon, eli 1.3 saakka Helsingissä minkä jälkeen maaliskuun Lapissa.