Moikka kaikille

En ole huomannut, että täällä on esittelyketju ja en ole esittäytynyt vielä

Olen Henrie (ex Karo) 55-vuotias pitkänlinjan palveluntuottaja. Satunnaisia tietyille henkilöille suunnattuja palvelukokemuksia jo 18-vuotiaasta alkaen, mutta reilu 30-vuotiaana aloitin ilmoittelemaan itsestäni Mikkelissä päivätyön ohella. Tätä nykyään tarjoan palveluita päätyönäni ero paikkakunnilla mm. Savonlinna, Kuopio, Iisalmi, Kouvola, Lappeenranta, Imatra, Lahti, Hämeenlinna, Tampere, Turku, Jyväskylä, Joensuu, Kajaani, Sotkamo, Oulu ja tietysti Mikkeli.
Teen tutuille outcallia, mutta pääsääntöisesti tarjoan palvelua varaamassani laadukkaissa ja hyviksi havaitsemissani airbnb asunnoissani. Hätätilassa Käytän hotelleja.
Ilmoittelen liikkeidtäni ST:ssä. Haluan, että tutustumme asiakkaan kanssa keskustelemalla asioista puhelimessa. En mielelläni keskustele asioista kovin syvällisesti viesteissä tai maileista. En käytä kikiä. Pidän yksinkertaisuudesta ja kustannustehokkaasti ajankäytöstä puolin ja toisin.
Palveluni on suunnattu pääosin perheellisille miehille arjen pikku piristyksenä ja hemmoitteluhetkenä; me tytöt laukkaamme vaikka Missä hemmoitteluhoidoissa, haluan tarjota mukaville suomalaisille miehille myös arkeen pientä luxusta.
Tarjoan kiireetöntä vanilja erotiikkaa gfe. En tarjoa anaaliseksiä. Pitkänlinjan palveluntuottajana minulla on asiakassuhteita yli 20 vuoden takaa ja heille toki on erilaiset säännöt; he saattavat käydä vieraana kotonani, heillä on minun omat yhteystiedot etc.
Minulla ei ole ikärajoittetä, kun olemme samalla aaltopituudella muuten palvelun sisällön suhteen ja myös, että olemme "samanhenkisiä". Olennaista on molemminpuolinen kunnioitus ja luottamuksellisuus. Olen saanut työni kautta parasta erotiikkaa ja aivan loistavia kohtaamisia erotiikan ystävien kanssa.
Olen 172/90 Brunette BBW. Minulla on luomut F-kupin rinnat ja posliini. Tykkään käyttää naisten alusvaatteita, laittaudun ja meikkaan hillitysti. En tee Dominointia. Olen puhelias, Sosiaalinen ja ystävällinen. En tarjoa puhelin/videovälitteistä erotiikkaa.
Työskentelen lähinnä viikolla, viikonloppuisin privakeikkoja voin tehdä spessuille vakkareille. Korvauksena on maltillinen, tarjoan aikaveloitteista seuraani eli Minulla ei ole "toimenpide" hintoja.
Tallentelen numeroita ja myös tarvittaessa estän niitä. Minulla on hieman liiankin kehittynyt muisti eli numeron vaihtaminen ei ole hyödyllistä. Tapailen vain miellyttävää, mukavaa seuraa, koska haluan itsekin viihtyä - se on minusta myös sitä laatua, jota haluan tarjota asiakkailleni

Kiitos ja niiaus <3
Pus pus
Henrie H Etelä-Savosta!