Studioni avattu 💎 Lisään erinomaisiin näkymiin merinäköalan ja tarjoan virvokkeet! Tervetuloa avajaisiin, tarjous meilitse, yhteystiedot profiilissani.
Nyt on priimaa tarjolla 😉😘
Nyt on priimaa tarjolla 😉😘
Uutiset:
Moi!😘
Esittäydytään viellä täälläkin!
Oon alalla pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti seitsemän vuotta. Nyt taas aktiivisemmin ja vaikutan tällä hetkellä Mikkelissä. toistaiseksi kerran viikossa tavattavissa.
Mielenkiintoa oisi kuitenkin tehdä toisinaan jotain pieniä reissuja. Joten ehdotuksia otetaan vastaan 😏😏
Ulkonäöltäni muistutan sitä kilttiä naapurintyttöä 😝 olen kuitenkin JO 27-vuotias (😂😂) Ruskeilla silmillä ja hiuksilla. Meikkaan hyvin harvoin, toki pyydettäessä useammin. Harrastan urheilua monessa muodossa. Erityisesti pallopelit,juoksu ja kuntosali (tavoitteellisesti).
Oon siis ihan kivan mallinen 😈 pienet A-kupin rinnat, hoikka mutta kivalla pyöreällä 🍑 pituutta sopivasti 165cm.
Tarjoan lähinnä gfe henkistä seuraa. Oon rentoa ja aitoa.En tykkää väkisin vääntää mitään. Oon reilu, huumorintajuinen ja sosiaalinen. Huoraan rakkaudesta lajiin. Tykkään paljastella itseäni kuvien muodossa esimerkiksi eri alustoilla. Olen muutenkin miellyttäjä ja parasta onkin saada toiselle nautinto🤩 tykkään myös olla vaan käytettävänä.
Fantasioin erilaisista asioista esimerkiksi kunnon bukkake sessio useamman miehen kanssa. cum control on superrr kiihottavaa 🥵🥵
Usein siis tapaamisissa myöskin omat fantasiat näkyy. toivon saavani päälle kaiken 💦👌😅 naamalle on paras mutta myös rinnoille kelpaa hyvin. Kaikki käy kunhan saan myös itse nähdä lopputuloksen 😈 olen muutenkin hyvin avoin ja hyvässä seurassa lähden koittamaan myös uusia juttuja.
Peppu hommat on kuitenkin vasta harjoittelu vaiheessa ja en koe luontevaksi tarjota niitä. Ehkä vielä joskus myös niitä palveluita 😈
Luottamus ja turvallisuus on ehdottoman tärkeitä. Näistä en lähde tinkaamaan🙏 kumin käyttö siis aina.
Mun kanssa voi nauttia peppujutuista (minä vastaanottavana)
Heips. Uudehko pt Turusta 💃
Mulla on oma studio, missä teen hierontaa ja muutakin
Osaan siis oikeastikin hieroa eli mun lisäksi et muuta ammattilaista siihen tarviikkaan. 🤭
Mulla on sporttinen kroppa, mut ei liian bodattu eli naisellisuutta löytyy myös. Tissit on pienet mutta terhakat.
Oon sopiva sekoitus kilttiä naapurintyttöä, kuumaa salikissaa ja sit viel nuori milf.
Keikkailua muualla Suomessa en tee, perhesyistä.
Ilmoittelen lähinnä naapuri sivulla.
Heips. Uudehko pt Turusta 💃
Mulla on oma studio, missä teen hierontaa ja muutakin
Osaan siis oikeastikin hieroa eli mun lisäksi et muuta ammattilaista siihen tarviikkaan. 🤭
Mulla on sporttinen kroppa, mut ei liian bodattu eli naisellisuutta löytyy myös. Tissit on pienet mutta terhakat.
Oon sopiva sekoitus kilttiä naapurintyttöä, kuumaa salikissaa ja sit viel nuori milf.
Keikkailua muualla Suomessa en tee, perhesyistä.
Ilmoittelen lähinnä naapuri sivulla.