Tervetuloa uusille ja vanhoille ihanaisille sulostuttajille 

Uutiset:
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Uskoisin, että Vilma osaa vastata tähän.Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Kysy Delfoin oraakkelilta asiasta.
Jos haluat tulla parin kanssa sessioon ja työntää hänen pimpsaansa munaa, se onnistuu kyllä.Kanssani sessioissa kaikki toimet kohdistuvat asiakkaaseen eikä minua voi käsitellä tapaamisten aikana (pl. palvontasessiot, joiden rajoista sovitaan erikseen).Mitä jos haluaa palvoa pimpsaa työntämällä sinne munaa? Onko tämä rajattu pois?
Hei ja tervetuloa, on erittäin kiva nähdä sinut täällä.Moi, mä oon Vilma! Hej, jag är Vilma! Hi, I'm Vilma!
![]()
Moiksun!Tärkein unohtui eli mikä pituus ja paino?
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!
Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.
Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊
Kiva olla täällä!
Moiksun!
Oon 20v helsinkiläinen seksityöntekijä, aikalailla urani alkuvaiheessa eli kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan!
Opiskelen yliopistossa eikä kiinnostanut olla joka ilta pikaruokaravintolassa töissä, plus seksi ja seksuaalisuus kiehtoo noin muutenkin niin tää homma kuulosti luonnolliselta.
Mä oon ottanut sellaisen linjan että mulle voi ehdottaa vaikka mitä, ehkä erikoisuutena mulla on se että rakastan anaaliseksiä. Lähinnä tapaan Helsingin keskustassa hotelleissa liikematkalaisia, kun mulla ei paikkaa oo 😊
Kiva olla täällä!
Moiksun!
Kiva olla täällä!
nyt osui ja upposi😅 jos vaatteita, pelkkä nahkatakki riittää.Moiksun!
Kiva olla täällä!
Tärkein unohtui eli alaston kuva