Moikka
Oon Jonnavivian, Nuori suomalainen shemale. Mulla on pitkät sirot seksikäät sääret ja tiukka pieni peppu. Mitat on 180/60, Tissini ovat aidon tuntuiset silikonitäytteet.
Pieni Peppuni on tiukka ja tykkään saada takaapäin, ratsastus on myös kivaa
Tykkään myös sitomisjutuista
Tykkään lisäksi tehä kaikkea vähän erikoisempaakin hommaa kuten alla
Nukkejutut
Flexidoll nukkena olen pukeutunut toiveiden mukaan ja olen löydettävänäsi kuten haluat esim. kaapissa, säkissä tai sängyllä, nukelle voidaan laittaa myös huppu ja peittää silmät ujoja varten
Flexidollin voi asettaa ja käyttää vapaasti eri asennoissa.
Laita nukke esimerkiksi nelinkontin pylly pystyyn ottamaan parrua sisään.
Flexidollilla on kaksi vapaasti käytettävää aukkoa, suu ja peppu, sekä täysin toimiva muna.
Flexidollin tiukkaan peppuun voi työntää myös erilaisia tappeja, sauvoja ja suristimia.
Flexidoll kestää kovaakin käyttämistä. Tätä ”nukkea” voi naida kunnolla eikä se väsy
Gloryhole
Olen siis Pvc seinään tehdyssä reverse gloryholessa siten että peppuni tulee siihen tehdystä tiukasta aukosta lävitse,
näet siis vain peppuni ja minä en näe sinua.
Oon Jonnavivian, Nuori suomalainen shemale. Mulla on pitkät sirot seksikäät sääret ja tiukka pieni peppu. Mitat on 180/60, Tissini ovat aidon tuntuiset silikonitäytteet.
Pieni Peppuni on tiukka ja tykkään saada takaapäin, ratsastus on myös kivaa
Tykkään myös sitomisjutuista
Tykkään lisäksi tehä kaikkea vähän erikoisempaakin hommaa kuten alla
Nukkejutut
Flexidoll nukkena olen pukeutunut toiveiden mukaan ja olen löydettävänäsi kuten haluat esim. kaapissa, säkissä tai sängyllä, nukelle voidaan laittaa myös huppu ja peittää silmät ujoja varten
Flexidollin voi asettaa ja käyttää vapaasti eri asennoissa.
Laita nukke esimerkiksi nelinkontin pylly pystyyn ottamaan parrua sisään.
Flexidollilla on kaksi vapaasti käytettävää aukkoa, suu ja peppu, sekä täysin toimiva muna.
Flexidollin tiukkaan peppuun voi työntää myös erilaisia tappeja, sauvoja ja suristimia.
Flexidoll kestää kovaakin käyttämistä. Tätä ”nukkea” voi naida kunnolla eikä se väsy
Gloryhole
Olen siis Pvc seinään tehdyssä reverse gloryholessa siten että peppuni tulee siihen tehdystä tiukasta aukosta lävitse,
näet siis vain peppuni ja minä en näe sinua.