! Päivitys jälleen
!
Olen Johanna, 23v full service pt Lahdesta. Lahessa paikkani ei esteetön (2. kerros, ei hissiä) ja mul on eläimiä (ei makkarissa eikä kylpyhuoneessa oman allergian takia, heidän mahdollista olla myös ulkotarhassa erikseen sovittaessa 7-22 välillä, 22-7 on yörauha nii sil välil ei sovi. Tämä siksi että onnistuu hieman allergisenkin kanssa tavata tarvittessa. Keikoilla ei oo mukana eläimiä tällä hetkellä). Lahdessa tapaan sillon kun se on muun elämän ohella mahdollista
Keskityn nyt enemmän keikkailuun, keikoistani löytyy tieto täältä kalenterista, naapurisivulta ja mun työsomeista
Teen GFE / (soft) vanilja tyyppisiä tapaamisia eniten, mutta palveluista löytyy myös muunlaisia juttuja ja hieman löytyy leluja /välineitä. Leluja, asusteita, vaatteita yms ostelen kun tilanne sallii, ja niistä usein sitten ostettuani päivittelen tietoa esim mun someihin
Myyn livetapaamisten yhteydessä ja tapauskohtaisesti erikseenkin, kuvia, videoita, eritteitä, (alus)vaatteita, leluja/välineitä
Olen ollut alalla 4 vuotta hieman on-off tyyppisesti, eli välillä tehnyt enemmän ja välillä vähemmän.
Oon hoikka ja luonnollinen, 170/50/A, ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. En meikkaa, ei tatuointeja. Navasta ja korvista löytyy korut. Aina suihkunraikas, puhdas ja terve. En (ainakaan toistaiseksi) ajale karvojani mistän
En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä
Rakastan seksiä ja olen kyltymätön, polyamorinenkin, joten tää sopii hyvin mulle
nautin saadessani tuottaa toiselle nautintoa ja kun toinen nauttii musta, mun kehosta, mun seurasta ja mun kanssa touhuilusta
tykkään kokeilla uusia asioita ja ''rikkoa omia rajoja'', eli tehdä myös asioita joissa en koe olevani hyvä tms. Toki se mikä ei sovi ei sovi, mutta näin yleisesti. Kiihotun kun toinen kiihottuu ja on kiihottunut
Nautiskelen mielummin pidemmällä kaavalla, mutta joskus pikaiset on se juttu
Saatan olla hieman akward joskus uuden ihmisen kanssa, mutta eipä tuo tähän asti oo menoa haitannut. En ole myöskään pirtsakka, mutta ei sekään oo tähän asti haitannut
kohtelias ja hyväntuulinen, reilu kun mulle ollaan reiluja. Mutkaton pyrin olemaan, etten turhia kysele jne. Joskus oon vähän hölöttäjä mutta osaan olla hiljaakin
Kirjoituksissa hyvin suora ja teräväkielinen, pyrin olemaan selkeä. Mutta livenä pyrin olemaan rennompi
Toisaalta aika tarkka kenet tapaan ja kenen kanssa aloitan keskustelua käymään / sitä jatkan, vaikka en toisaalta taas hirveästi vastapuolelta vaadikaan