^
Tervetuloa Katja. Tällä forkalla ei koskaan ole liikaa naisia🙂.
Tervetuloa Katja. Tällä forkalla ei koskaan ole liikaa naisia🙂.
Uutiset:
Nyt tuli sopiva aika alkaa elämässä tehdä sitä mikä on mukavaa, joten esittelyä pukkaa!
Kolmekymppinen, tumma, 171/70 normaalivartaloinen leidi jumalaisilla pakaroilla ja flirttiasenteella haluaa toteuttaa itseään. Mikä parasta niin muut pääsee nauttimaan! GFE lähellä sydäntä, ja pilke silmäkulmassa aina liikkeellä ILmoitusta tulossa pikapuoliin, kun tässä pääsee kunnolla vauhtiin! Pus pus!
Missähänpäin Tuhmat pikkarit pyörii?
Hei, mä oon Katja
Reilu rento ja huumorintajuinen kolmikymppinen, 171/59 D punatukkainen rotunainen. Olen työskennellyt paljon ulkomailla - lähinnä Saksalla, keikkaillut Turussa ja Tampereella, mutta vakiotoimistoni on nyt taas - ainakin hetken - Helsingissä.
Tapaan lähinnä vakkareita, mutta silloin tällöin uusia asiakkaita, jos aikaa löytyy.
Hei, mä oon Katja
Reilu rento ja huumorintajuinen kolmikymppinen, 171/59 D punatukkainen rotunainen. Olen työskennellyt paljon ulkomailla - lähinnä Saksalla, keikkaillut Turussa ja Tampereella, mutta vakiotoimistoni on nyt taas - ainakin hetken - Helsingissä.
Tapaan lähinnä vakkareita, mutta silloin tällöin uusia asiakkaita, jos aikaa löytyy.
Vaikka oltiinkin yhdestä asiasta eri mieltä, niin kirjoitusten perusteella sen jälkeen rentoutta ja huumoria löytyy. Eli sorry että oon pikkasen rajoittunut ihminen. Aidosti tervetuloa, kirjoittele lisää kun kerkiät.
Minttu tässä moi! Vanha tuttu olen varmasti suurimmalle osalle opiston aikaisista käyttäjistä. Samalla nimimerkillä siellä olen ilmoitellut.
27v, 170cm, 62kg, B-kuppi ja blondi tietenkin GFE-meiningillä mennään ja peppuseksistä tykkään Jyväskylässä piipahdan vakituisesti kerran kuussa noin vuorokauden ajan. Lisäksi muiden menojen mukaan myös muilla paikkakunnilla (pääasiassa Tampere, Helsinki. Kuopio pari kertaa vuodessa ja muut kaupungit jos aikaa ja intoa jää). Reilun vuoden olen vähän vähemmän ehtinyt keikkailla, mutta toivottavasti tähän on tulossa muutosta lähiaikana
Jos jollain ihanalla sattuu olemaan tallessa minun Lucia-kuvani niin kaipailen sitä kovasti profiilikuvaksi! Opiston aikaiset kuvat suurin osa kadonnut ja lisää en ole ehtinyt ottamaan. Samoissa mitoissa olen kuitenkin edelleen Ehkä tässä joku päivä innostun ottamaan kuvia ja lisäilemään niitä albumiin.
Asiakkailta kuulin suosituksia tästä sivustosta. Kiva nähdä täällä näin paljon vanhojen tuttujen nimimerkkejä ja uusia myös! Ja superkiva myös olla itse täällä!
Hei, mä oon Katja
Vaikka oltiinkin yhdestä asiasta eri mieltä, niin kirjoitusten perusteella sen jälkeen rentoutta ja huumoria löytyy. Eli sorry että oon pikkasen rajoittunut ihminen. Aidosti tervetuloa, kirjoittele lisää kun kerkiät.