Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 251790 kertaa)

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #540 : Kesäkuu 21, 2024, 16:13:19 »
^nyt se tunnin juna Turkuun niin kuin olis jo!! 🔥🔥💥😍
[/quote

Kyllä

Poissa mmaukunen

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #541 : Heinäkuu 06, 2024, 22:39:27 »
Heippa!

Rosanna Nam aka. Miuku Maukunen - tatuoimaton luomudaami, kauniilla rintavarustuksella + söpöllä naamataululla höystettynä. Työskentelytapoina pk-seudun outcall + keikkailu (tsekkaa allekirjoitukseni). Naapurissa ilmoittelen.

Näyttäisi siltä, että seuraani hakeudutaan ensisijaisesti hyvän gfe:n perässä, mut tarjoan keikoilla myös lyhyitä aikoja suoraviivaisempaa nussuttelua varten. Edellä mainittuja voi maustaa roolileikein, leluin ja fetissein. Oma konseptini dommena on työn alla.

Saamani palautteen perusteella erityistä minussa on etenkin iloinen ja välitön tapani olla läsnä - kyky ikäänkuin myötäelää asiakkaan nautinnon ja tarpeiden rinnalla. Persoonaltani olen leikkisä ja vallatonkin, mutta myös hyvin vastuuntuntoinen ja lämmin. Voit siis turvallisin mielin päästää minut housuihisi.  ;)

-

UKK:

Saako suudella?
Saa. Olen saanut hyvää palautetta aistikkaasta ja intohimoisesta suuteloinnistani.

Saako nuolla?
Kyllä ja ei. Nuolla saa vaikka takareikää myöten, mut suoja olla pitää. (Turskakielellä vastaus lienee siis yhtäkuin ei.)

Syväkurkutatko?
Omaan tahtiin. Se miten kurkut uppoaa riippuu toki monesta mittasuhteesta, mut lähtökohtaisesti vastustan ainoastaan kurkkujen pakkosyöttämistä.  :blowjob:

Voiko kondomin jättää lisämaksusta?
Ei voi. Monet asiakkaani arvostavat tinkimättömyyttäni turvaseksin suhteen ja aion jatkossakin pysytellä tämän luottamuksen arvoisena.

Anaaliyhdyntä?
En vastaanota, sormeilla saa ja lelujakin löytyy. Sinun peppuusi sen sijaan voin laittaa vaikka simpukoilla päällystetyn koristepöllön, jos sellaisen satut omistamaan. Ja jos et, niin ehkä se strapon sitten…?

Kimppahommia?
Duo tuloillaan w/ Ihana Usva.  :inlove:

Oletko muka jo 38v?
Olen, enkä aio esiintyä nuorempana. Aikuisen naisen sydän on merkittävä osa eloisaa viehätysvoimaani.

Voidaanko tavata uudestaan?
Lähes poikkeuksetta kyllä.


(Fun fact: Pystyn nuolemaan omia varpaitani.)
14.-16.10. Helsinki

Poissa Esther

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #542 : Heinäkuu 07, 2024, 16:29:39 »
Hei!🥰

Olen 23v Tamperelainen nuori nainen💗 Minulla on kurvikas kroppa iso perse ja suuret luonnolliset rinnat. Minulla on tummat piirteet ja mustat pitkät hiukset vaikka täysin suomalainen olenkin. Olen 165cm pitkä.

Keikkailen paljon, vähintään kolmessa eri kaupungissa kuukaudessa. Löydät siis varmasti keikka kalenteristani sopivan kaupungin läheltä sinua🥰 Tampereelta minut löytää kerran kuussa. Minulta löytyy aina kaupungista huolimatta oma asunto, joka on siisti ja viihtyisä. Tulen myös mielelläni käymään luonasi.

Minulla on laaja skaala eri palveluita anaaliseksistä, hellimiseen☺️ Toteutan myös mielelläni fetissi ja dominointi palveluita. Suutelen asiakkaitani mielelläni ja tarjoan unohtumattoman suihinotto kokemuksen! Minua saa myös nuolla!

Otan vastaan kaikenlaisia asiakkaita miehistä naisiin ja pareihin. Sinun ei tarvitse siis häpeillä mitään ulkoista ominaisuuttasi, kuten vammaasi, ulkonäköäsi, kokoasi, etnistä tautaasi tai mitään muuta vastaavaa. Voit tulla omana itsenäsi ja minä otan sinut avosylin vastaan💗

Olen saanut paljon hyvää palautetta asiakkailtani siitä, kuinka osaan tehdä tilanteen rennoksi ja mukavaksi molemmille. Alku jännityksen rikkominen on siis vahvuuteni💗

Keikkakalenterini löytyy galleriastani💗

edit. Ei yhteystietojen jakamista eikä saa pyytää ottamaan yhteyttä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2024, 17:51:09 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #543 : Heinäkuu 10, 2024, 14:03:54 »
Heippa!

Rosanna Nam aka. Miuku Maukunen - tatuoimaton luomudaami, kauniilla rintavarustuksella + söpöllä naamataululla höystettynä. Työskentelytapoina pk-seudun outcall + keikkailu (tsekkaa allekirjoitukseni). Naapurissa ilmoittelen.

Näyttäisi siltä, että seuraani hakeudutaan ensisijaisesti hyvän gfe:n perässä, mut tarjoan keikoilla myös lyhyitä aikoja suoraviivaisempaa nussuttelua varten. Edellä mainittuja voi maustaa roolileikein, leluin ja fetissein. Oma konseptini dommena on työn alla.

Saamani palautteen perusteella erityistä minussa on etenkin iloinen ja välitön tapani olla läsnä - kyky ikäänkuin myötäelää asiakkaan nautinnon ja tarpeiden rinnalla. Persoonaltani olen leikkisä ja vallatonkin, mutta myös hyvin vastuuntuntoinen ja lämmin. Voit siis turvallisin mielin päästää minut housuihisi.  ;)

-

UKK:

Saako suudella?
Saa. Olen saanut hyvää palautetta aistikkaasta ja intohimoisesta suuteloinnistani.

Saako nuolla?
Kyllä ja ei. Nuolla saa vaikka takareikää myöten, mut suoja olla pitää. (Turskakielellä vastaus lienee siis yhtäkuin ei.)

Syväkurkutatko?
Omaan tahtiin. Se miten kurkut uppoaa riippuu toki monesta mittasuhteesta, mut lähtökohtaisesti vastustan ainoastaan kurkkujen pakkosyöttämistä.  :blowjob:

Voiko kondomin jättää lisämaksusta?
Ei voi. Monet asiakkaani arvostavat tinkimättömyyttäni turvaseksin suhteen ja aion jatkossakin pysytellä tämän luottamuksen arvoisena.

Anaaliyhdyntä?
En vastaanota, sormeilla saa ja lelujakin löytyy. Sinun peppuusi sen sijaan voin laittaa vaikka simpukoilla päällystetyn koristepöllön, jos sellaisen satut omistamaan. Ja jos et, niin ehkä se strapon sitten…?

Kimppahommia?
Duo tuloillaan w/ Ihana Usva.  :inlove:

Oletko muka jo 38v?
Olen, enkä aio esiintyä nuorempana. Aikuisen naisen sydän on merkittävä osa eloisaa viehätysvoimaani.

Voidaanko tavata uudestaan?
Lähes poikkeuksetta kyllä.


(Fun fact: Pystyn nuolemaan omia varpaitani.)

MiukuMaukusen myyntipuhe ja esittely täyttä rautaa, timanttia ja viettelevää erotiikkaa!
Vanha toimistorunkkari Balls joutui sullomaan kovettunutta kankea työpöydän alle jo tekstin puolivälissä!  :inlove:

Varmasti kun ilmoituksen vain ehdin bongata ja aikataulut natsaa, niin tämä uusi ihana tapaus otetaan koeajoon!

Tervetuloa myös foorumille, Maukunen! :wanker:

Balls

Poissa Juliakarkki

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #544 : Heinäkuu 13, 2024, 13:41:45 »
Moikka ☺️

Täällä pieni ja siro suomalainen tyttö Varsinais-Suomesta, 163 cm/47 kg/70B, siniset silmät ja luonnostaan vaalean ruskeat hiukset, jotka tällä hetkellä tummiksi värjätyt.  Tykkään pukeutua kivoihin alusvaatteisiin ja mm. stay upeihin, ja meikkini on aina hillitty ja luonnollinen. 2 tatuointia löytyy, muuten olen luonnollinen. Tällä hetkellä ilmoittelen tosi harvoin, osa saattaa muistaa mut viime vuodelta ollessani aktiivisempi ja tehdessäni incallia. Työnimi vaihtunut ja uudet yhteystiedot. Tällä hetkellä enimmäkseen outcall, incall keikkailu suunnitelmissa tulevaisuudessa.

Luonteeltani olen pirteä, ystävällinen ja puhelias, enkä vierasta uutta seuraa. Liikunta, ihmisiin tutustuminen ja seksi ovat lähellä sydäntä, ja tämä ala yhdistääkin sopivasti nuo. Olen myös varsinainen kahvikissa 😊

Tapaamisilla tykkään mm. gfe -meiningistä, mutta myös ihan vain seksi sen erityisempiä hempeilyjä sopii tai vaikkapa runkkaus. Minua on myös usein sanottu notkeaksi.

Päivitystä tänne, kun täällä saitilla käyn semi harvoin.
Tällä hetkellä kesän aikana kun tulee matkusteltua paljon, ei ole mulla ilmoa aktiivisena mutta aikaa on vanhoille tutuille, eli jos tunnetaan ennestään outcalliin löytyy mahdollisuus. Uusille tuttavuuksille löytyy aikaa elokuun jälkeen ❤️
Pieni ja siro seuralainen Varsinais-Suomesta 😘

Poissa Vieras1711

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #545 : Elokuu 02, 2024, 12:28:51 »
Moikka!

Täällä ihan uusi PT Tampereen seudulla. Ensimmäinen keikkapäivä löytyy kalenterista. 😊 Muutakin elämää minulla on aika paljon, mutta mielelläni etsin ja sovittelen yhteistä aikaa. Arvostan ajoissa sopimista. 🙏

Olen reilu kolmekymppinen, 160cm, lihaksikas ja muodokas, isot tissit. Olen luonnollinen, enkä yleensä juurikaan meikkaa. Asusteista voi esittää myös toiveita.

Tarjoan hellää GFEtä, mutta myös muita toiveita kuuntelen. Kumin käyttö on ehdoton, haluan että kaikilla on turvallista ja luottamus säilyy. Tykkään suutelusta, ja myös tissien ja jalkojen palvonnasta. Sytyn miehen nautinnosta, mikä lienee aika hyvä lähtökohta näihin hommiin. 🤭 Anaalia en ainakaan nyt alkuun tarjoa, mutta sinun anaaliisi olen valmis halutessasi tutustumaan. 😘




Poissa physiomama

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #546 : Elokuu 08, 2024, 14:39:46 »
^Onko Turku Suomessa :o

Sehän on sitä VARSINAIS-Suomea ;)
Ja alkuperäinen pääkaupunki. Turkulove <3
(En ole kuitenkaan alkuperäinen turkulainen vaikka pitkään asunut täällä).
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma joogastudio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥💃🤸‍♀️

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #547 : Elokuu 08, 2024, 20:06:42 »
Moi!

Täällä 25-vuotias Helsinkiläinen opiskelija, palannut hommiin vuosien tauon jälkeen.

Oon ruskeatukkainen, ruskeasilmäinen, tatskattu nörtti, joka rakastaa seksiä ja harrastelee tätä opintojen ohella silloin, kun ehtii. Mulla on pilkettä silmäkulmassa ja olen myös varsin keskustelutaitoinen. GFE-meno pienellä flirtillä on se juttu, perusvalikoimaan kuuluu suojattu seksi, pussailu ja kaikenlainen läheisyys, mun nuoleminen onnistuu ilman kumia ja peppu on lisämauste.


Joku rapsaketjukin täältä saattaa vielä löytyä "helmi"-otsikolla (vuodelta 2019?), mutta mielestäni oon nykyään vielä ihanampi, kun silloin  ::)

Ilmo on toisinaan ylhäällä naapurissa, kuvista ja nimimerkistä pitäisi tunnistaa samaksi ihmiseksi  :-*
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa Leiinca

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #548 : Elokuu 14, 2024, 14:29:49 »
Päivittelyä tännekin 💋

Sträppi leikeistä on tullut ihan mun lemppari juttu ja myös hieronnasta 😍 breathplay kasvoilla istuen ja edging 🤤
btob runsaalla öljyllä ihanaa 😌
Nuru ja tantra kiinnostaa ja niitäkin alan tekemään kun saan puitteet siihen hommaan kuntoon.
Ja olen todennut että varsinainen dominointi ei ole mua varten.

Arvostan ite turvallisuutta joten älä vaivaudu edes kysymään mitään ilman kondomia. Ei onnistu, ei edes lisämaksusta.

Ilmoituksissa ilmoitan päivät milloin olen tavattavissa. Mieluiten varaus hyvissä ajoin koska en päivystä aina. Enkä tapaa ikinä myöhään illalla enkä yöllä.

Täällä käyn harvoin joten ethän täällä yritä tavoittaa. Parhaiten saa kiinni Whatsappissa ja sähköpostilla 😊

-Inkasi/Leiinca 😘












« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 14:32:02 kirjoittanut Leiinca »

Poissa Lady Selene

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #549 : Syyskuu 04, 2024, 19:34:26 »
Lady Selene palaillut takaisin foorumille 1,5v jälkeen ja näihin hommiin, joten uus esittely lienee tässä paikallaan.

Pluskokoinen 165cm pitkä, rohkea ja erittäin seksuaalinen nainen, c-kupin rinnat, leveä lantio ja iso peppu. Tällä hetkellä vaaleansävyiset olkapäille asti suorat hiukset ja ruskeat silmät, tatskoja löytyy muutamia ja lävistykset kielessä ja huulessa. Luonteeltani oon avoin ja puhelias kaikkien kanssa toimeentuleva.

Perus hellää gfe-meininki on jees ja myös dominajuttuja tarvittaessa. Pelkkää outcallia vain.
Arvostan aitoja herrasmiehiä jotka omaa hyvän huumorintajun ja käytöksen, iällä ei ole väliä.
Pirkanmaan alueella enimmäkseen Tampereen alueella mahdollisuus tavata.
Päivitystä tähän sen verran, että hiusten väri on muuttunut violetti-pinkiksi  :)
Pirkanmaan alueella pyörin💋enimmäkseen Tampereella

Poissa naapurinmari

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #550 : Syyskuu 13, 2024, 14:54:01 »
Heipä hei, täällä kirjoittaa 30-vuotias naapurintyttö, joka vasta aloittelee hupsuttelua. Oon  158cm/75kg/80D, meikitön, päihteetön ja savuton perusblondi, sellainen naturelli luonnonlapsi. Tällä hetkellä ei ole omaa paikkaa, mutta autolla kuljen kätevästi esim Jyväskylä-Kuopio-Mikkeli -alueella, joissain tapauksissa kauemmaksikin.

Oon aidosti läsnäoleva, avoin ja hymyileväinen, ja suurimman nautinnon saan siitä että vastapuoli nauttii. Seksin suhteen olen avoin ja kokeilunhaluinen, mulle maistuu niin vanilja kuin alistuvana vähän kovemmatkin otteet, ja onpa mua pyydetty etsimään sisäistä dommeanikin.

Kommunikaatio ja terveys on mulle tärkeitä, joten ethän ihmettele jos esitän kysymyksiä tai vaadin kumin käyttöä. Parhaiten mut tavoittaa sähköpostilla. :-*