Mistä löytyy ilmoitus bambiesta.
Joka toinen viikko naapuri sivuilla ilmoittelen 😘
Uutiset:
Mistä löytyy ilmoitus bambiesta.
Bambie on kyllä kuvien perusteella Turun ehdoton ykkönen allekirjoittaneen silmään.
Kallista on ja en maksa mitään varausmaksuja
Ja kyllä pillua pitää saada nuolla ihan ilman mitään kumia välissä hyi maistella kumia yök.
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta
Sehän muuttaa asian🤣🤣Heikot on eväätSanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta
Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊