Lumen narskunta ❄❄
Uutiset:
^ Tuura ois sanonu: Tuntuu kuin tämä olisi elämäni onnellisin päivä!Jos tänään kyykky kulkee ja akka tulee vasta puolilta öin takaisin niin Tuura on oikeassa. Mulla on sapuskatkin valmiissa annoskoossa tuolla jääkaapissa eikä pyykkiäkään tarvitse pestä. Tästä saattaa tulla täydellinen päivä.
^ Ressu mainittu! Haluutko seuraa? 😁Vuokrataanko karaokevehkeet. Mä juon votkoo ja sä voit juoda mun akan viinit
^ Ressu mainittu! Haluutko seuraa? 😁Vuokrataanko karaokevehkeet. Mä juon votkoo ja sä voit juoda mun akan viinit
"Laulan sulle tämän laulun ehkä ensimmäistä kertaa...."
Loistavaa. Käyn nopeasti vetää kyykyt. Ja hei, ei mennä näihin englanninkielisiin ollenkaan - https://www.youtube.com/watch?v=S1a6rf6HFr0^ Ressu mainittu! Haluutko seuraa? 😁Vuokrataanko karaokevehkeet. Mä juon votkoo ja sä voit juoda mun akan viinit
"Laulan sulle tämän laulun ehkä ensimmäistä kertaa...."
Täydellistä! Tulossa jo.
"Mä oon tässä ja sä oot kaunis. Juuri niin kuin mä muistin. Ihan hiljaa mun edessä tanssit, aivan kun unessa oisin. Sussa on yhä sitä kipinää, joka laittaa mun liekkini leviimään. Mun ei tarvitse kauempaa etsiä. Se olit aina sinä"
^ Joo mäkin aattelin, että voidaan skipata noi englanninkieliset. Mutta nyt kun kuuntelin ton, niin 🤔Ei nyt ruveta heti riitelemään!
Kylminä talviöinä lämpöpatteri nimeltä RauliLaukaisee myös stressit, hoitaa murtumat yms.
Lämmitetty ratti.
Kumma ettei näitä osaa arvostaa silloin kun niitä ei ole saatavilla.