Yöpyminen ulkosalla
Uutiset:
Istahtaa oman kämpän sohvalle suu täynnä pullaa.
Istahtaa oman kämpän sohvalle suu täynnä pullaa.
Vai oliko Seepeli sittenkin p.ll.a?
Saunan sytyttäminen. ❤ Se humina, joka kuuluu.
Muuten tuli mieleen yks juttu, tuskin haluatte kuulla, mutta kerron kuitenkin.
Eilen jouduin heittämään pienen rundin töiden jälkeen ja koko iltapäivän olin paukutellut pieniä tuhnuja töissä, mut enhän mä malttanut vessaan mennä, kun ajattelin että kotona sitten.
Miten kävikään...pari kilsaa ennen kotipesää tuli ihan hel**tin moinen paskahätä, oli pakko rusauttaa pari golfpalloa kalsariin siinä kesken ajon. En ole vielä koskaan ajanut autoa niin, että perse on pari senttiä ilmassa penkistä. No onneksi ei ollut enää pitkämatka.
Täytyy sanoa että "kävelee kuin paskat housussa" ei ole ihan tuulesta temmattu. Mä menin silleen puoliksi liukumalla ja puoliksi hyppelemällä parkkikselta himaan.
Ai miten tää on elämän pieniä nautintoja? No, kyllä se oudolla tavalla on...
Muuten tuli mieleen yks juttu, tuskin haluatte kuulla, mutta kerron kuitenkin.
Kyllä halusin kuulla, älä ole noin vaatimaton.Eilen jouduin heittämään pienen rundin töiden jälkeen ja koko iltapäivän olin paukutellut pieniä tuhnuja töissä, mut enhän mä malttanut vessaan mennä, kun ajattelin että kotona sitten.
Miten kävikään...pari kilsaa ennen kotipesää tuli ihan hel**tin moinen paskahätä, oli pakko rusauttaa pari golfpalloa kalsariin siinä kesken ajon. En ole vielä koskaan ajanut autoa niin, että perse on pari senttiä ilmassa penkistä. No onneksi ei ollut enää pitkämatka.
Täytyy sanoa että "kävelee kuin paskat housussa" ei ole ihan tuulesta temmattu. Mä menin silleen puoliksi liukumalla ja puoliksi hyppelemällä parkkikselta himaan.
Ai miten tää on elämän pieniä nautintoja? No, kyllä se oudolla tavalla on...
Ja tämä ei ole elämän pieni nautinto, vaan elämän suuri nautinto. Housuun paskominen on meditatiivinen taide.
Itse en kuitenkaan koskaan ole tajunnut tuota "ankkakävelyn" pointtia. Siis ajatuksenahan se on ihan tajuttoman kiihottava, että vahinko (tai "vahinko") pakottaa kävelemään vaikeasti ja epämukavasti, huomiota herättävällä tavalla, että toisetkin voivat nähdä, mitä tapahtui. Siksi itsekin yritän joskus roolileikkinä kävellä kuin ankka.
Mutta en tajua, mikä funktio outokävelyllä oikeasti on. Ei se paska koskaan ole niin terästä, etteikö kankkuja saisi liikuteltua
Kaveri sanoi, että sillä kävelyllä yritetään estää paskan leviäminen housuissa...
Ihana aurinkoinen aamu, vähän vaikka usvaakin. Saa löysätä koiran irti ja kulkea luonnossa ihailemassa ruskan loistoa. Sit vois tehdä nuotion ja keittää kahvit, tai vähintään paistaa makkaraa. Sielu lepää..