Salut! Rakas Herrasmies! Olen iloinen voidessani tavata sinut! Minulla on sinulle jotain, joka auttaa sinua rentoutumaan ja pitämään hauskaa. Olen PORVOOSSA TÄNÄÄN, soita näkyvästä numerosta ( En vastaa txt. kiitos
Sinua tervehtii nuori, avoin, huumorintajuinen, mukava ja iloinen tyttö, jolla on mahtava figuuri, ruskettunut ja pehmeä iho, treenattu vartalo ja herkullinen peppu
En tupakoi, olen urheilen. OLEN TERVE JA OLEN ROKOTETTU! Olen 168cm pitkä ja painoni on 50 kiloa, kauniit C kupin rinnat, pitkät luonnolliset vaaleat hiukset. Asun oma asuntossa ihan keskustassa. (Voimme myös sinun luonasi tai mökillä.) HUOM! 100% AIDOT JA OMAT KUVAT!
Jos olet suomalainen herrasmies, jolta puuttuu lämpöä ja hellyyttä, Niin soita keskustellaan lisää ja katsotaan miten tulemme juttuun
Aamulla ennen töitä, lounaan aikana ja illalla sen jälkeen- Soitathan minulle näkyvästä numerosta Voit tulla tapaamaan minun paikkaani! Hyvät kulkuyhteydet ja paljon autoille paikkoja. NB! En vastaa tuntematton puheluihin ja txt.! Tv. Gera