^ Mutta sitä en tietenkään varmaksi tiedä, miksi naiset eivät enää kirjoittele. Voi olla, että yhtäkkiä ihan vain muuten kiinnostus loppui...
Uutiset:
Naisella olisi varmaan muutakin annettavaa saitille kuin palveluiden mainostaminen.No joo, alussa olin minäkin tuota mieltä, mutta ehkä tunteet ja romantiikka eivät sittenkään kuulu maksuseksiin, joten tämä on silloin hieman väärä foorumi sellaiselle.
Aletaan puhua tunteista, ihmissuhteista ja romantiikasta?
Eikös se ole vähän masentavaa, että poliitiikka-lanka on forkan suosituin keskustelun aihe seksiforkalla, jos yrität myydä piparia?Kyyninen näkemys muuta tuossa on perää.
Uskon, että narttuneitisi, Ile ja jätkä on masentanut forkan naiset murskaavalla ylivoimallaan ja vaatimattomuudellaan.
Kuka haluaa olla kakkonen, jos voi olla ykkönen?
Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita?
Koska täällä on mielenkiintoisia keskusteluja sekä avoin ja suvaitseva ilmapiiri.
Eikös se ole vähän masentavaa, että poliitiikka-lanka on forkan suosituin keskustelun aihe seksiforkalla, jos yrität myydä piparia?
Uskon, että narttuneitisi, Ile ja jätkä on masentanut forkan naiset murskaavalla ylivoimallaan ja vaatimattomuudellaan.
Kuka haluaa olla kakkonen, jos voi olla ykkönen?
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.Onhan täällä yksi sellainen ikibannattu, mutta kun se hyppää aina takaisin kuin vieteriukko eri nikeillä, joita lienee nyt n. 696 kpl.
Ja olisi kiva jos tuota herra 696:ta arvostelevat tekstit eivät aina katoaisi. Verbaaliset hyökkäykset kun tuntuvat olevan kyseisen herran valikoimassakin.
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.
No oli sitä tosiaan sielläkin. Jotenkin sitä vain toivoi, että tämä olisi ollut uusi kiva alku. Ja mielestäni täällä ihan alussa oli kivempi ilmapiiri ennen kuin toksisuus valtasi alaa.Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.
Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Ja kun sen on osannut jo aikoja sitten ohittaa.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.
Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.
Mitähän sinäkin seksinostamisesta tiedät, lortto?
En muista nähneeni tuohon tyyliin kirjoitettavan wörkillä kuin Eggmond-sedän lyhyissä ja sitäkin toksisemmissa viesteissä.
On toki mahdollista, että Hesellä oli setämies-suodattimet silmissä ja amiraalilakki silmillä niin, että Hese ei nähnyt metsää puilta.
Mun puolesta saitissa ei ole mitään vikaan, en vaan ole ehtinyt kirjoittelemaan.Niin, ihmettelen miksi naispuoliset kirjoittajat eivät avaa tai jatka sellaisia ketjuja jotka heitä kiinnostavat? Muistan tilanteen 2020 tällä saitilla jolloin useampi aktiivinen nainen kirjoitteli tänne omia juttujaan ja niitä oli kova seurailla vaikken silloin vielä tänne ollutkaan rekisteröotynyt. Näiltä osin saitti on menettänyt paljon.
Se minkalaisista aiheista haluaisi keskustelua/tykkää keskustella, niin sellaisia ketjuja kannattaa avata itse.
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta mun fiilis on että ainakin itse kun oon avannu ketjun joka enemmän suunnattu palveluntarjoajille, niin kyllä sieltä kommentteja sitten tulee. Joten ehkä ne naiset ei niinkään oo kadonneet, mutta heille mielenkiintoisia keskusteluja on vain harvakseltaan.
Mun puolesta saitissa ei ole mitään vikaan, en vaan ole ehtinyt kirjoittelemaan.Niin, ihmettelen miksi naispuoliset kirjoittajat eivät avaa tai jatka sellaisia ketjuja jotka heitä kiinnostavat? Muistan tilanteen 2020 tällä saitilla jolloin useampi aktiivinen nainen kirjoitteli tänne omia juttujaan ja niitä oli kova seurailla vaikken silloin vielä tänne ollutkaan rekisteröotynyt. Näiltä osin saitti on menettänyt paljon.
Se minkalaisista aiheista haluaisi keskustelua/tykkää keskustella, niin sellaisia ketjuja kannattaa avata itse.
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta mun fiilis on että ainakin itse kun oon avannu ketjun joka enemmän suunnattu palveluntarjoajille, niin kyllä sieltä kommentteja sitten tulee. Joten ehkä ne naiset ei niinkään oo kadonneet, mutta heille mielenkiintoisia keskusteluja on vain harvakseltaan.
Onko syynä pelko dissauksesta vai muuten yleinen kyllästyminen?
Itseä kyllä kiinnostaa mm. politiikka- ketju mutta en haluaisi myöskään että naiskirjoittajat kaikkoavat ja heitä kiinnostavat ketjut kuihtuvat.