En usko, että on olemassa mitään yhtä selittävää syytä sille, miksi "naiset eivät kirjoita". Naiset, jopa seksityöntekijä-naiset, ovat monenenlaisia, joten syitä on varmaan yhtä paljon kuin naisiakin
(Lisäksi asiakkaita on enemmän kuin seksityöntekijöitä (Onneksi! Muuten olisi aika köyhää yrittää tehdä tätä työkseen
), joten jos sama prosenttiosuus molemmista kirjoittelee, niin miehiä on alan keskusteluissa luonnostaan aina valtaosa.)
Vaikka syitä kirjoittelun vähentymiselle voi siis olla monia, niin itse koen, että edelleen on myös monia hyviä syitä olla foorumilla. Täällä on parhaimmillaan ollut tosi mielenkiintoisia keskusteluja maksuseksistä, joille ei oikein ole väylää muualla. Usein itselleni käy niin, että luen jonkun alkaneen keskustelun, ja huomaan, että ne pointit, joita olisin sanonut, onkin jo sanottu, enkä sitten viitsi "vain" komppailla (vaikka sitäkin tulee tehtyä).
Oon kokenut tämän myös hyväksi väyläksi "mainostaa". Lainausmerkit, koska kyse on muustakin, kuin kuvaketjuissa esillä olemisesta, ja vaikka muuta joskus yritetään väittää, niin oman kokemukseni perusteella se, että näyttäytyy foorumilla inhimillisenä ja mielipiteitä omaavana ihmisenä, ei vaikuta negatiivisesti asiakasmääriin. Olen myös edellä kommentoineiden kanssa samaa mieltä siitä, että erimielisyys
asioista (politiikasta, ruokavalioista, lempi vuodenajasta tai -bändeistä tai nato-kannasta tai ...) ei ole mikään este hyvälle maksuseksitapaamiselle. Päin vastoin, ainakin itselleni yksi tän työn upeimpia asioita on se, että tapaamalla monenlaisia ihmisiä myös mun oma ajatusmaailma monipuolistuu.
Se, mikä minusta olisi tosi mielenkiintoista, olisi saada foorumin keskusteluihin mukaan edes muutama naisasiakas. Jokunen mies-kollega täällä on piipahdellut, mutta naisasiakkaiden näkökulmat voisivat kivalla tavalla ravistella foorumin (ajoittain) urautuneita sukupuolirooleja ja näkökulmia